share:

امتیاز محصول:

پوستر دیواری طرح گل

برند

کشور

ایران

براساس طرح

, , , , ,

جنس کاغذ

الماسی, برلیان, چرمی, رافائل, سندی, نوبل, هلندی

ابعاد

سفارشی

برای افزودن محصول به سبد خرید ابتدا باید کد رنگ محصول را انتخاب کنید

رنگ های دیگر این طرح:

قیمت:

برای قیمت تماس بگیرید

تخفیف ویژه روی خرید نهایی

برای استعلام قیمت و موجودی با شماره 02191010607 تماس بگیرید.

نحوه ارسال با توجه به جنس و تعداد کالا، با کمترین هزینه و سریع ترین روش (ضمن حفظ سلامت محصول) با مشتری هماهنگ می شود.

baner etminan amudi

کدهای مکمل این طرح

پوستر دیواری طرح گل

دکورچوب برندی پیشرو در زمینه واردات ، توزیع و تولید محصولات دکوراتیو ، فعالیت خود را از سال 1350 در دروازه شمیران آغاز نموده در حال حاضر با بهره گیری از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگا های روز دنیا از جمله دستگاه چاپ پیشرفته ژاپنی که بهترین حال حاضر دنیا بود، اقدام به تولید پوستر دیواری با برند گرنددیزاین نموده و محصول پوستر دیواری طرح گل را نیز به سبد کالایی خود اضافه کرده است.

 

 

گرند دیزاین در جهت فراهم نمودن رضایت حداکثری همکاران و مشتری های عزیز از تکنولوژی های روز دنیا در صنعت چاپ ، رعایت جدیدترین استاندارد های مربوط به تولید ، نیروی انسانی متخصص و پویا بهره گرفته است

و با خریداری جدید ترین عکس های پوستری و داشتن بزرگترین آرشیو عکس در کشور سعی نموده رضایت تمام سلایق را جلب نماید، پوستر دیواری گرند دیزاین در طراحی و تولید به آفرینش زیبایی می اندیشد چرا که خریداران امروزی خواهان سفارشی شدن تولیدات همراه با حس هنر می باشند، در کنار جنبه هنری ، کیفیت نیز از نظر دور نمانده است و در راستای تحقق اهداف خود ، کیفیت چاپ و نوآوری در طراحی و استفاده از بهترین کاغذ های چاپ و رنگ ها را در جهت رضایت مشتری سر لوحه کار خود قرار داده است. برای خرید انواع پوستر به صفحه پوستری دیواری مراجعه کنید.

یکی از طرح هایی که در پوستر گرند دیزاین خیلی طرفدار دارد و شاید به تنهایی پنجاه درصد طرح ها را به خود اختصاص دهد پوستر دیواری طرح گل است. گل ها در هر جایی که باشند طراوت و شادابی و زندگی را به محیط می آورند و با زیبایی و ظرافت خود جلایی بی نظیر به روح انسان ها می دهند . طبیعی است که پوستر دیواری طرح گل یکی از پرطرفدارترین پوستر های کاغذ دیواری باشد .

نکته ای که در این جا اهمیت زیادی دارد نوع گل و جایی هست که پوستر دیواری گل در آنجا استفاده می شود . همان طور که می دانید گل ها شامل گل های آبرنگی (فانتزی) ، گل های اسلیمی و یا بته جقه ، داماسک ، گل های طبیعی ، سه بعدی و … می باشند که هر کدام در جای خود زیبایی زیادی به محیط می دهد.

 

پوستر دیواری طرح گل برای اتاق کودک

اگر برای اتاق کودک دلبندتان و یا مهد کودک می خواهید که ار پوستر طرح گل استفاده نمایید پیشنهاد ما گل های فانتزی با رنگ های شاد می باشد . استفاده از این طرح ها و رنگ ها محیطی شاد و جذاب برای کودکان ایجاد می نماید.

پوستر دیواری طرح گل اتاق خواب کودک

پوستر دیواری طرح گل برای اتاق خواب

اتاق خواب یکی دیگر از قسمت هایی است که پوستر کاغذ دیواری طرح گل در آن زیاد استفاده می شود . در اتاق خواب بنا به سلیقه و همین طور طراحی اتاق خواب می توان از آنواع طرح ها و رنگ ها استفاده کرد . پیشنهاد ما در انتخاب نوع گل نوع دکوراسیون اتاق خواب است.

اگر یک دکوراسیون سنتی با تخت های سلطنتی دارید گل های داماسک و بته جقه محیطی زیبا و جذاب ایجاد می کند . اگر دکوراسیونی مدرن دارید گل های فانتزی و سه بعدی به محیط زیبایی زیادی می دهد . در انتخاب رنگ هم در اتاق خواب سعی کنید از رنگ های آرامش بخش استفاده کنید تا محیطی آرام و دلنواز ایجاد کنید.

پوستر دیواری طرح گل اتاق خواب

پوستر دیواری طرح گل برای پذیرایی

در انتخاب پوستر کاغذ دیواری برای پذیرایی طرح مبلمان و همین طور دیگر اکسسوری ها تاثیر زیادی در انتخاب ما خواهد داشت . سعی کنید که یک هماهنگی بین طرح و رنگ پوستر و این اقلام به وجود بیاید.

پوستر دیواری طرح گل برای پشت تلویزیون

یکی از مکان هایی که پوستر کاغذ دیواری در آن بسیار استفاده می شود دیوار پشت تلویزیون و یا اصطلاحا دیوار پشت ال سی دی می باشد . استفاده از طرح های ساده می تواند یک هارمونی زیادی در این فضاها ایجاد نماید . اگر بخواهید دیوار پشت ال سی دی را گل بزنید پیشنهاد ما گل های سه بعدی می باشد . گل های سه بعدی به دلیل ماهیت مدرن و زیبای خود یک هماهنگی خاصی به محیط می دهند . اگر می خواهید دیوار پشت ال سی دی کمی زنده تر و با روح تر باشد گل های فانتزی و آبرنگی هم گزینه های مناسبی می باشد.

دکورچوب با استفاده از استدیو طراحی حرفه ای و اختصاصی خود و بهره گیری از تیم طراحی متخصص اقدام به طراحی آثار مورد پسند مردم ایران و خلق طرح های خاص و به روز نموده همچنین دستگاه های چاپ این مجموعه از به روز ترین دستگاه های روز دنیا بوده و کیفیت کاغذ و تنوع آن ، پوستر گرند دیزاین را به آثار هنری تبدیل نموده است جهت مشاهده طرح های خاص و قیمت تماس بگیرید.

نکات ضروری در نصب پوستر دیواری طرح گل

  • توجه شود برای نصب پوستر لازم بوده هم از چسب پودری و هم از چسب خمیری استفاده گردد.
  • چسب خمیری در محل درز ها مورد استفاده قرار می گیرد و چسب پودری برای کل کار
  • در پوستر دیواری در ابتدا و انتهای هر رول خطی است که باید با تراز لیزری هماهنگ باشد که کل کار به صورت تراز نصب گردد .
  • این خط دقیقا باید بر خط تراز لیزری که روی دیوار آمده است منطبق باشد.
  • برای دقت بالاتر ، این عمل می بایست در لت های دیگر نیز تکرار گردد.
  • توجه شود این خط جهت تراز کردن است و خط همپوشانی (overlap) نیست و محل همپوشانی در حاشیه دو طرف هر رول سفید باقی گذاشته شده است.
  • لبه مخصوص همپوشانی در هر رول باید بر روی لبه همپوشانی رول بعدی چسبانده شود و به این ترتیب جلو رفته تا کار تکمیل شود.
  • این قسمت همپوشانی با لبه کاغذ حدود 2 سانتی متر فاصله دارد یعنی در قسمت همپوشانی یا همان overlap ، کاغذ سمت راست حدود 2 سانتی متر بر روی کاغذ سمت چپ قرار می گیرد و به همین ترتیب برای لت های این عمل تکرار می شود.
برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید
برند

کشور

ایران

براساس طرح

, , , , ,

جنس کاغذ

الماسی, برلیان, چرمی, رافائل, سندی, نوبل, هلندی

ابعاد

سفارشی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پوستر دیواری طرح گل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط