دیوارپوش پی وی سی pvc

دسته‌های محصولات
فیلتر بر اساس برند
فیلتر بر اساس کشور سازنده
فیلتر بر اساس رنگ
فیلتر بر اساس ابعاد
فیلتر بر اساس ضخامت

دیوارپوش پارس فریم PVC و ۱۰۰% ضد آب

برای قیمت تماس بگیرید
شرکت پارس فریم واحدی باسابقه در زمینه تولید انواع تجهیزات ساختمانی پیش ساخته می باشد که فعالیت های خود را

نمایش یک نتیجه

خرید دیوارپوش پی وی سی pvc

دیوار‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل در دکوراسیون داخلی هر فضا هستند، همیشه برای تغییر دیوار از دیوارپوش‌ها، کاغذ دیواری‌ها و یا پوستر‌های دیواری استفاده می‌شود، امروزه دیوارپوش پی وی سی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی که دارد و البته با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی از جمله ضدآب و رطوبت بودن، مقاومت در برابر ضربه و عایق صدا بودن مورد توجه بسیاری از افراد و همچنین معماران برای طراحی داخلی فضاها قرار گرفته است.

این دیوارپوش‌ها به دلیل مواد اولیه‌ای که دارند به یکی از پرکاربردترین نوع دیوارپوش برای فضاهای داخلی تبدیل شده است و در اغلب منازل و اداره‌ها و دیگر فضاها به جای دیوار‌های ساده مورد استفاده قرار گرفته است.

با استفاده از این دیوارپوش‌ها بدون پرداخت هزینه‌های بالا برای رنگ و تعمیر دیوار به بهترین نتیجه و فضا دست پیدا می‌کنید. در ادامه با تمام ویژگی‌ها و کاربرد‌های دیوارپوش pvc آشنا می‌شویم.

دیوارپوش پی وی سی چیست؟

دیوارپوش پی وی سی از جنس پلی وینیل می‌باشد و از لحاظ ساخت بسیار شبیه به پلاستیک است. امروزه همه مردم به تغییر ظاهر و دکوراسیون خانه یا هر فضای داخلی دیگری علاقه دارند. دیوارپوش پی وی سی از پرکاربردترین دیوارپوش‌های حال حاضر است. زیرا علاوه بر قیمت مقرون به صرفه ‌ای که دارد عایق سرما و گرماست و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

دیوارپوش پی وی سی چیست؟

همچنین از عبور سر و صدا از فضا نیز جلوگیری می‌کند. نکته بسیار قابل توجه این محصول تغییر رنگ ندادن آن در برابر نور است. اما باید دقت داشته باشید که از قرار دادن آن در برابر تابش مستقیم خورشید خودداری کنید. این دیوارپوش‌ها طرح و رنگ‌های متنوعی دارند و پاسخگوی تمام سلیقه‌ها و فضاها هستند.

پیشنهاد می کنیم برای خرید انواع مختلف دیوارپوش ها به صفحه خرید دیوارپوش مراجعه کنید.

ویژگی‌های دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش‌ های پی وی سی معمولا در پانل‌های افقی و عمودی تولید می‌شوند و برای دیوار‌های بیشتر فضاها از جمله دیوار پذیرایی، آشپزخانه و دیگر فضاهای خانه و همچنین برای دیوارهای فضاهای دیگر با کاربری‌های مختلف نیز مناسب است.

ویژگی‌های دیوارپوش پی وی سی

֎ در دسترس بودن به اشکال مختلف

دیوارپوش پی وی سی در انواع و اشکال مختلفی در دسترس هستند. به عبارتی مانند مصالح قدیمی تر محدود به طرح و رنگ خاصی نیستند. می توان آنها را در صدها رنگ، طرح و بافت مختلف پیدا کرد. پنل های PVC حتی به صورت ورقه های سه بعدی نیز در دسترس هستند. ورقه های سه بعدی حالت دکوری به دیوارها می دهند. همچنین ورق های پی وی سی در ابعاد مختلف در دسترس هستند. با این حال ورقه های بزرگ ظاهری یکپارچه و زیباتر ایجاد خواهند کرد.

֎ سبک و بادوام دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی (پنل پی وی سی) بسیار سبک هستند. این ویژگی سبب می شود نصب ساده تری داشته باشند و حمل و نقل آن به مراقبت های کمتری احتیاج دارد. همچنین به این دلیل که ماده اولیه در ساخت آنها طبیعی نیست دوام بالاتری دارد و مثل دیوارپوش های چوبی در برابر شرایط محیطی آسیب پذیر نیستند. بنابراین می توان طول عمر بالایی برای آنها متصور بود.

֎ %100 ضدآب

دیوارپوش ها و سقف های کاذب تهیه شده از مواد پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. به همین دلیل از آنها برای پوشش فضاهایی که به طور معمول مرطوب هستند مثل سرویس های بهداشتی و حمام ها استفاده می شود. این ویژگی به سبب وجود مواد اولیه ای ست که در برابر آب مقاوم هستند.

از طرفی سیستم نصب دیوارپوش پی وی سی و همچنین کلیه پنل های پی وی سی به شکلی است که امکان نفوذ آب به درزهای بین پنل ها را تقریباً به صفر می رساند. به همین دلیل به هیچ عنوان قارچ و باکتری در آن رشد نمی کند.

֎ نگهداری ساده دیوارپوش پی وی سی

نظافت پنل های پی وی سی ساده است. می توان به کمک یک دستمال مرطوب روی پنل ها را تمیز کنید. لایه پلی اورتان این پنل ها سطحی صاف و یکدستی را ایجاد می کند که امکان تجمع آلودگی را بر روی سطح کاهش می دهد. به همین دلیل این پنل ها به پنل های ضدلک نیز معروف هستند.

֎ مقاومت در برابر رنگ رفتگی

بسیاری از انواع دیوارپوش ها به خصوص انواع چوبی و کاغذی به شدت به نور خورشید حساس هستند و در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید دچار لکه های زرد یا رنگ رفتگی می شوند. این نگرانی در مورد دیوارپوش پی وی سی وجود ندارد. این مقاومت ناشی از وجود ماده ای به نام دی اکسید تیتانیوم است که در برابر زرد شدن مقاومت ایجاد می کند.

֎ قیمت مناسب پنل پی وی سی

پنل ها و سقف های پی وی سی مقرون به صرفه هستند و به دلیل مواد اولیه صنعتی به کار رفته در آنها مثل انواع طبیعی گران نیستند. بنابراین به افرادیکه بودجه محدودی دارند بشدت توصیه می شود.

مزایای دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش پی وی سی یکی از انواع دیوارپوش‌ها است که به دلیل مزایایی که دارد به یکی از پرطرفدارترین پوشش‌های دیوار تبدیل شده است.

مزایای دیوارپوش پی وی سی

در ادامه با مزایای آن آشنا می‌شویم:

  • ایجاد ظاهری زیبا و شیک برای فضای شما
  • دارای تنوع طرح و رنگ بالا
  • مقاومت در برابر حشرات و موریانه
  • نصب آسان و سریع
  • دچار پوسیدگی نمی‌شود
  • مقاومت در برابر دما و حرارت بالا
  • سطح محکم و ضد ضربه
  • مقاوم در برابر آب و رطوبت
  • غیر قابل اشتعال
  • ضد خط و خش
  • عایق سرما و گرما
  • مقاومت بالا در برابر فشار
  • سبک بودن محصول و حمل و نقل راحت
  • هزینه پایین و بسیار مقرون به صرفه
  • نظافت آسان و راحت
  • متناسب با ابعاد و اندازه دیوار شما
  • مقاومت در برابر نور آفتاب و اشعه UV

معایب دیوارپوش پی وی سی

این محصول مزایای زیادی دارد؛ اما در عین حال معایبی نیز دارد که شامل موارد زیر است:

  1. با وجود مقاومتی که در برابر نور آفتاب دارد اگر مدت زمان زیادی در برابر نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد آسیب می‌بیند و دچار رنگ‌پریدگی می‌شود.
  2. ترکیبات استفاده شده برای تولید این محصول دوستدار طبیعت و قابل یازیافت نیست.

انواع دیوار پوش پی وی سی

دیوارپوش pvc از لحاظ طرح و جنس انواع مختلفی دارد که همین موضوع باعث می‌شود شما با توجه به سلیقه و نیاز دیوارپوش مناسب فضا خود را انتخاب کنید.

انواع دیوار پوش پی وی سی

در ادامه با انواع دیوارپوش پی وی سی آشنا می‌شوید:

  • دیوار پوش پی وی سی روکش‌دار

این نوع از دیوارپوش های پی وی سی به دلیل داشتن لایه روکش از ضخامت و مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در شکل و ابعاد مختلف طراحی و تولید می‌شود. این محصول کاملا ضدآب است و هنگام شستشو و نظافت مشکلی برای آن پیش نمی‌آید.

  • دیوارپوش پی وی سی چاپی

در این نوع دیوارپوش های پی وی سی طرح‌ها با توجه به سلیقه شما طراحی و تولید می‌شود. اما تنها عیبی که این نوع دیوارپوش پی وی سی دارد این است که ممکن است طرح آن در طول زمان با شستشو پاک شود.

  • دیوارپوش پی وی سی سه بعدی

این نوع دیوارپوش به دلیل برجستگی و طرح‌های خاصی که دارد برای فضاهایی مثل پذیرایی، اتاق خواب و حتی در فروشگاه‌ها و محیط‌های تفریحی نیز قابل استفاده می‌باشد و جذابیت فضا را دوچندان می‌کند.

  • دیوارپوش پی وی سی ضد ضربه

این مدل از دیوارپوش پی وی سی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارد به این نام شناخته شده است. این دیوارپوش در مناطق پر رفت و آمد که بیشتر در معرض ضربه قرار می‌گیرند نصب می‌شود. ضخامت این مدل 8 میل می‌باشد.

توجه داشته باشید از این مدل می‌توانید حتی در فضاهایی مثل حیاط و پارکینگ استفاده کنید.

کاربرد دیوارپوش پی وی سی

مهم‌ترین ویژگی و کاربرد دیوارپوش‌ها برای افزایش زیبایی و جذابیت فضا و دکوراسیون داخلی می‌باشد. در نتیجه از دیوارپوش های پی وی سی می‌توانید در هر فضایی چه مسکونی چه اداری که نیاز به تغییر دکوراسیون دارید استفاده کنید.

کاربرد دیوارپوش پی وی سی

یکی از مزایای دیوارپوش pvc وزن سبک آن است. در نتیجه وزن ساختمان نیز سبک می‌شود و این موضوع باعث آسیب کمتر هنگام زلزله می‌باشد در نتیجه برای بیشتر فضاها مناسب می‌باشد.

ضدخش و ضدضربه بودن این محصول باعث می‌شود در فضاهایی که پرتردد هستند و یا کودکان در آن مکان حضور دارند که ممکن است به دیوار آسیب بزنند مناسب باشد. این محصول عایق صدا می‌باشد؛ در نتیجه در فضاهایی مثل فضاهای آموزشی که نیاز به سکوت بیشتری دارند می‌توان از آن استفاده کرد. به دلیل ضدآب و ضد رطوبت بودن این محصول می‌توان از دیوارپوش پی وی سی در فضاهایی که در معرض رطوبت قرار دارند نیز استفاده کرد.

به طور کلی این دیوارپوش در تمامی فضاها از جمله فروشگاه‌ها، ادارات، استخرها، پارکینگ‌ها، تمام فضاهای مسکونی، سقف‌ها و… استفاده نمود.

از دیگر کاربردهای دیوارپوش pvc می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در انبار های اجناس به خصوص اجناس ظریف و اجناسی که نظافت انبار دارای اهمیت زیادی می باشد
  • استفاده در دیواره های کانکس های ثابت و متحرک
  • استفاده در انواع ویلا ها و مجتمع های تجاری و اداری
  • استفاده در مراکز پزشکی و دندانپزشکی
  • استفاده در سقف جاهایی مثل استخر و سونا
  • استفاده در حمام، دیوار پوش ها یکی از مکان هایی که خیلی استفاده می شوند در حمام ها می باشد. رطوبت زیادی که در حمام  موجود است همین طور دیوار پوش های pvc قابلیت نظافت ساده ای دارند.

این مدل دیوارپوش های پی وی سی از نظر شکل شبیه کاشی هستند ولی از نظر قیمت نسبت به کاشی باصرفه تر هستند.

نصب دیوارپوش پی وی سی

نصب دیوارپوش های پی وی سی بسیار راحت و آسان است. البته باید توجه داشته باشید با وجود آسان بودن، اینکار باید توسط متخصص انجام شود. این دیوارپوش‌ها را می‌توانید روی سطوح مختلف اجرا کنید. البته متریال دیواری که می‌خواهید روی آن دیوارپوش نصب کنید اهمیت زیادی دارد.

نصب دیوارپوش پی وی سی

اگر زیرسازی بهتری داشته باشید برای نصب این محصول به نتیجه بهتری خواهید رسید و دیوارپوش استحکام بیشتری در برابر ضربه خواهد داشت. روش نصب دیوارپوش روی سطح‌های مختلف متفاوت می‌باشد. در ادامه این سطوح را بررسی می‌کنیم:

  • نصب دیوارپوش پی وی سی روی دیوارهای گچی

نصب دیوارپوش پی وی سی روی دیوار گچی بسیار راحت و بدون دردسر است. ابتدا سطح دیوار را کاملا تمیز و خشک می‌کنیم؛ سپس پانل پی وی سی را به اندازه مناسب با دیوار برش می‌دهیم. سپس با گیره به فاصله 45 تا 50 سانتی متر نصب می‌کنیم و هر شاخه را جا می‌دهیم.

  • نصب دیوارپوش پی وی سی روی دیوار های فونداسیون فلزی

هنگام نصب پانل پی وی سی به فونداسیون فلزی پیچ می‌شود. ابتدا سازه فلزی به دیوار وصل می‌‌شود و یک لایه عایق در میان پانل‌ها و دیوار اصلی قرار دارد که این لایه می‌تواند از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری کند.

آیا می‌توانیم دیوارپوش pvc در مناطق مرطوب و گرمسیر نصب کنیم؟

از مهم‌ترین مزایای دیوارپوش pvc مقاومت و استحکام بالای آن است. پس درنتیجه در مناطق گرمسیر و مناطق مرطوب نیز دچار آسیب نمی‌شود. همچنین به دلیل اینکه در برابر حشرات و باکتری نیز مقاوم است، در مناطق گرمسیر هم قابل استفاده می‌باشد و طول عمر بسیار بالایی دارد.

روش تولید دیوارپوش پی وی سی چگونه است؟

دیوارپوش پی وی سی از ترکیب موادی مثل پلی وینیل کلراید، استابلایزر، روان کننده مخصوص، اصلاح کننده ضربه، پلاستی سایزرها، رنگ‌ها و روغن‌های مخصوص، تیتا، پافین یا واکس مشخص و… ساخته و تولید می‌شود.

روش تولید دیوارپوش پی وی سی چگونه است؟

روش تولید دیوارپوش پی وی سی به این صورت است که ابتدا مواد اولیه به اندازه‌ای که به صورت دقیق توسط متخصص اندازه‌گیری شده، داخل میکسر ریخته و کاملا ترکیب می‌شوند. سپس توسط غلتک ها هدایت می‌شوند و به سمت دستگاه ذوب می‌روند و در این مرحله دوباره مواد اولیه دیگری به آن اضافه می‌شود. البته در این مرحله باید به کیفیت مواد اولیه نیز توجه داشته باشیم چراکه تاثیر مستقیمی روی کیفیت نهایی دیوارپوش می‌گذارد.

بعد از این که ساختار و اسکلت اولیه شکل گرفت به کمک غلتک به سمت دستگاه خنک کننده منتقل می‌شوند و در مرحله آخر روکش‌ها که طرح و رنگ این دیوارپوش را تشکیل می‌دهند و تنوع بالایی هم دارند نسبت به اندازه پانل‌ها برش می‌خورند و سپس توسط چسب مخصوص کاور و در نهایت بسته بندی می‌شوند.

قیمت دیوارپوش پی وی سی PVC چقدر است؟

قیمت دیوارپوش پی وی سی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله طرح انتخابی شما، کیفیت و متراژ دیواری که برای آن به دیوارپوش نیاز دارید. همچنین برندهای مختلف این محصول نیز قیمت متغیری دارند.

قیمت دیوارپوش پی وی سی PVC چقدر است؟

فروشندگان مختلف نیز ممکن است با قیمت‌های مختلفی این محصول را به فروش برسانند. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت دیوارپوش پی وی سی با کارشناسان دکورچوب در ارتباط باشید و با دادن اطلاعات درباره طرح و رنگ و متراژ مورد نیاز خود از قیمت دقیق این محصول مطلع شوید.

ما همیشه سعی می‌کنیم تمام محصولات مربوط به دکوراسیون داخلی از جمله دیوارپوش‌ها، لمینت‌ها و… را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

خرید دیوارپوش پی وی سی از دکورچوب

فروش دیوارپوش پی وی سی در دکورچوب به سه روش انجام می‌شود:

خرید دیوارپوش پی وی سی از دکورچوب

  • روش اول خرید از طریق سایت می‌باشد که می‌توانید با انتخاب طرح و رنگ، خرید خود را انجام دهید.
  • روش دوم شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید بعد از دادن اطلاعات درباره طرح، رنگ و متراژ مورد نیاز و اطلاع از قیمت سفارش خود را ثبت کنید.
  • روش سوم مناسب کسانی است که ترجیح می‌دهند قبل از خرید محصول را از نزدیک ببینند و سپس خرید خود را تکمیل کنند. شما می‌توانید به صورت حضوری به شوروم دکورچوب سر بزنید و بعد بازدید از کاتالوگ دیوارپوش پی وی سی با اطلاعات کامل سفارش خود را ثبت کنید.

سخن پایانی

به طورکلی دیوارپوش pvc به دلیل داشتن مزایا و ویژگی‌های بسیار زیادی که دارد از جمله قیمت مقرون به صرفه، عایق صدا و حرارت، مقاومت و طول عمر بالا و دیگر مزایا به یکی از پرکاربردترین دیوارپوش‌ها تبدیل شده است و شما می‌توانید از آن روی دیوار و یا حتی روی سقف تمامی فضاها استفاده کنید. همچنین دقت داشته باشید در تمام فضاهای خانه می‌توانید از دیوارپوش پی وی سی استفاده کنید.

پروژه های اجرا شده