پارکت لمینت مشکی

فیلتر براساس قیمت:
دسته‌های محصولات
فیلتر بر اساس برند
فیلتر بر اساس کشور سازنده
فیلتر بر اساس مقاومت سایشی
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس برجستگی
فیلتر بر اساس شیار
فیلتر بر اساس ابعاد
فیلتر بر اساس ضخامت

پارکت فلورپن استون stone سری جدید، شما را شگفت زده می کند

برای قیمت تماس بگیرید
پارکت فلورپن استون stone متعلق به شرکت کاستامانو انتگره در کشور های ترکیه و روسیه (کد هایی که با FP شروع

پارکت لمینت کریستال (CRYSTAL)

برای قیمت تماس بگیرید
پارکت لمینت کریستال محصولی ایرانی بوده که دارای کیفیت عالی و ویژگی های ظاهری خاص می باشد. به همین دلیل

پارکت لمینت مالتی برند (Multi Brand)

برای قیمت تماس بگیرید
دانلود کاتالوگ: کلیک کنید دریافت کاتالوگ و ارتباط سریع در واتساپ: کلیک کنید

پارکت لمینت گرین لایف سری هرینگبون (Greenlife)

برای قیمت تماس بگیرید
پارکت لمینت گرین لایف سری هرینگبون یک پارکت لمینت ایرانی همه چیز تمام محسوب می شود که هم از نظر

نمایش دادن همه 4 نتیجه

اینکه از پیش از خرید پارکت لمینت دقیقاً بدانیم که قرار است چه رنگی را خریداری کنیم شاید انتظار بالایی باشد چراکه تا وقتی که نمونه های مختلف را ندیده باشید قطعاً نمی توانید نظر قطعی داد. اما نکته ای که باید حتماً در نظر داشته باشید این است که قرار است پارکت لمینت روشن خریداری کنید یا تیره؟ پارکت لمینت های تیره و به خصوص پارکت لمینت مشکی درخشان، انعطاف پذیر و به غایت زیبا هستند و می توانند کاربردهای متعددی داشته باشند اما استفاده از پارکت تیره جدای از بحث زیبایی بصری می تواند چه مزیت های دیگری داشته باشد؟ در ادامه سعی داریم به برخی از مزیت های کلیدی آن اشاره کنیم پس تا انتهای این راهنما با ما همراه باشید.

پارکت لمینت تیره

پارکت لمینت مشکی

پارکت لمینت ها برخلاف پارکت های چوبی که به چند رنگ محدود هستند دارای تنوع رنگی نسبتاً بالایی هستند زیرا لایه ای که به عنوان لایه طرح روی آن قرار می گیرد یک لایه پرینت شده است، بنابراین لمینت ها در زمینه طرح و رنگ هیچ گونه محدودیتی ندارند و شاید یکی از مزیت های اصلی آنها نسبت به پارکت های چوبی همین تنوع رنگ است؛ انواع پارکت طوسی تیره و یا روشن، کرم، قهوه ای، سفید و ماهاگونی همگی از رنگ های رایج لمینت هستند. این درحالیست که پارکت های چوبی محدود به تناژهای رنگ قهوه ای هستند و به همین دلیل لمینت ها را می توان از نظر تنوع رنگی غنی تر از پارکت ها بدانیم.

اما یکی از انواع محبوب و خاص آن پارکت لمینت مشکی و به طور کلی رنگ های تیره هستند؛ لمینت های مشکی از زیبایی خاصی برخوردار هستند و می توانند انتخاب ایده آل برای بسیاری از خریداران باشند، با توجه به اینکه این رنگ بندی پارکت لمینت نسبت به سایر رنگ ها کمتر شناخته شده است تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی ویژگی های آن بپردازیم. هم چنین اگر قصد مشاهده مدل های دیگر را دارید به صفحه خرید پارکت لمینت مراجعه نمایید.

ویژگی های پارکت مشکی

پارکت لمینت مشکی یک انتخاب شیک و مدرن است که می تواند بسته به چیدمان منزلتان فضا را سنتی تر و یا مدرن تر جلوه دهد، این لمینت زیبا می تواند برای افرادی که سلیقه خاص و متفاوت دارند و در این مسیر دنبال ماجراجویی هستند یک انتخاب ایده آل باشد. پارکت لمینت البروس طیف گسترده ای از لمینت های رنگ تیره را دارد که به دلیل داشتن کیفیت بالا خرید آنها توصیه می شود. در ادامه سعی می کنیم به بررسی تک تک ویژگی های آن بپردازیم، البته به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از رنگ مشکی برای کفپوش در منازلی که فضای آنها کوچیک است به هیچ عنوان توصیه نمیشود.

ویژگی های لمینت مشکی

لمینت مشکی در طراحی داخلی

پارکت لمینت مشکی تفاوت ایجاد می کند، رنگ های تیره و به خصوص رنگ مشکی در صورت به کارگیری در کفپوش می تواند فضا را به طور کلی دگرگون سازد. در واقع استفاده از لمینت مشکی خواهد توانست بشدت فضا را تحت تأثیر خود قرار دهد و تبدیل به مرکز توجهات کند. این موضوع می تواند توسط افرادی که علاقه مند به تغییر دکوراسیون منزل خود را دارند ولی از نظر مالی با محدودیت هایی مواجه هستند استقبال شود. زیرا با تغییر تنها کفپوش به طور کلی فضا تحت تأثیر قرار گرفته و گویی دکوراسیون به طور کلی دستخوش تغییر شده است.

ظاهر متفاوت لمینت مشکی

مدل کفپوش مشکی در انواع چوبی، سرامیکی و لمینت

پارکت سیاه تغییر رنگ ندارد، معروف است که رنگ مشکی نور را جذب و رنگ روشن نور را منعکس می کند اما ارتباط این دانسته با پارکت لمینت ها چیست؟ ارتباط آن زمانی برای شما مهم می شود که پس از مدت کوتاهی از نصب پارکت لمینت روشن متوجه لکه های رنگی در سراسر آن می شوید! بله درست است. لمینت های روشن در برابر نور خورشید و به دلیل بازتاب نور تغییر رنگ می دهند به همین دلیل توصیه می شود درصورتیکه اتاق نورگیر است پرده های ضخیم تر نصب کنید یا با فرش های بزرگتر سطح لمینت را بپوشانید تا رنگ رفتگی ناشی از نور خورشید به حداقل برسد، این مشکل در مورد لمینت مشکی و به طور کلی پارکت تیره صادق نیست، به این دلیل که پارکت لمینت مشکی نور را جذب می کند و جذب نور منجر به ایجاد تغییر رنگ نخواهد شد.

تغییر رنگ لمینت ها

نحوه مراقبت و استفاده از پارکت لمینت مشکی

نگهداری از پارکت تیره یا روشن در افزایش یا کاهش طول عمر مفید یک لمینت می تواند تأثیر شدیدی داشته باشد به همین دلیل لازم است در نگهداری از لمینت دقت کافی داشته باشید. با این حال در ادامه سعی داریم به طور خاص به بررسی این موارد به خصوص در مورد پارکت های تیره بپردازیم.

به طور کلی لکه و اثر چربی و انواع آلودگی ها بر روی پارکت تیره کمتر مشخص می شود این موضوع در مورد پارکت لمینت مشکی بیش از سایرین برقرار است. لمینت های تیره مناسب افرادی هستند که به هر دلیل فضای مورد نظرشان مستعد آلودگی ست، به همین دلیل اگر لمینت مشکی نصب می کنید باید خوشحال باشید چراکه نیاز به طی کشیدن های مکرر ندارد؛ البته گرد و غبار و لکه های رنگ روشن بر روی لمینت مشکی بیشتر مشخص هستند.

پارکت سیاه بهترین انتخاب اتاق های بزرگ

حتماً تصور می کنید که افرادی که منزل بزرگ دارند با دشواری های کمتری برای چیدمان و معماری داخلی روبرو هستند اما سخت در اشتباه هستید چیدمان در فضاهای بزرگ می تواند به اندازه فضاهای کوچک سخت و چالش برانگیز باشد به این دلیل که المان های بیشتری برای تکمیل این فضاها نیاز است تا از یکنواختی و تهی بودن خارج شوند اما اگر در این مسیر اشتباه کنید زیبایی فضا به طور کلی تحت تأثیر قرار می گیرد. یکی از ایراداتی که اغلب به این فضاها نسبت داده می شود این است که فضا خالی به نظر می رسد برای برطرف کردن چنین ایراداتی باید از رنگ های قوی تری استفاده کنید، مثلاً استفاده از لمینت مشکی می تواند تا حد زیادی این مشکل را مرتفع کند؛ از طرفی چون لمینت مشکی نور را جذب می کند می تواند مناسب ترین گزینه برای اتاق های بسیار بزرگ با پنجره های فراخ باشد.

لمینت مشکی و فضای بزرگ

پارکت مشکی ظاهر لوکسی دارد

پارکت لمینت های مشکی فضا را لوکس و مجلل جلوه می دهند؛ این ویژگی مشخصه اصلی رنگ مشکی ست و اگر به عنوان رنگ کفپوش انتخاب شود این خصیصه را بیش از بقیه موارد به نمایش می گذارند. به همین دلیل است که در منازل مدرن تر اغلب از رنگ مشکی استفاده می شود.

لمینت های مشکی خراش را نمایان می کنند

پارکت لمینت های مشکی به دلیل تضاد رنگی که بین لایه رویه و لایه های مرکزی وجود دارد در صورت ایجاد خراش ظاهر نازیباتری خواهند یافت. درواقع پارکت لمینت های روشن از این نظر بهتر هستند زیرا لایه مغزی کرم رنگ بوده و با لایه پرینت شده در پارکت های روشن تناسب بیشتری دارد. به همین دلیل است که توصیه می شود افرادیکه تصور می کنند کفپوش منزلشان در معرض خراش قرار خواهد گرفت که می تواند دلایل متعدد از جمله نگهداری یک حیوان خانگی باشد از خرید لمینت های تیره تا حد امکان خودداری کنند.

خرید پارکت لمینت مشکی از دکورچوب

اگر قصد خرید پارکت لمینت مشکی را دارید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به وبسایت دکورچوب به صورت آنلاین خرید خود را از بهترین برندها انجام دهید. هم چنین شما می توانید برای خرید حضوری نیز به فروشگاه دکورچوب مراجعه کنید. قیمت پارکت لمینت مشکی بسیار متفاوت است و شما می توانید بهترین قیمت ها را در دکورچوب مشاهده کنید.

خرید پارکت لمینت مشکی از دکورچوب

هم چنین شرکت دکورچوب این امکان را می دهد که درصورتی که نیاز به مشاوره در زمینه دکوراسیون داخلی داشته باشید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید و خریدی مطمئن انجام دهید.

کلام آخر

در این مطلب به بررسی موضوع پارکت لمینت مشکی و درواقع ویژگی های دکوراسیون با پارکت تیره پرداختیم و سعی کردیم مزایا و معایبی که استفاده از آنها با خود به همراه دارد را به صورت کاملاً بی طرفانه در اختیارتان قرار دهیم. پارکت تیره و به خصوص انواع مشکی آن هم به لحاظ ظاهری زیبا هستند و هم استفاده از آنها در برخی شرایط می تواند انتخاب ایده آل باشد به خصوص اگر قرار باشد دکوراسیون فضا از سبک مدرن پیروی کند. اما به طور کلی نمی توان ادعا کرد پارکت رنگ روشن بهتره با تیره چرا که پاسخ این سؤال کاملاً بستگی به شرایط موجود دارد. در هر حال بیش از انتخاب رنگ نگهداری صحیح و اصولی از لمینت هاست که می تواند مهم ترین عامل در طول عمر پارکت لمینت و داشتن یک کفپوش زیبا مطرح باشد.

پروژه های اجرا شده