برای بدست آوردن متراژ پارکت لمینت در ابتدا لازم است طول و عرض فضای مورد نظر خود را بدست بیاورید. سپس از آنجائیکه پارکت لمینت به شکل بسته ای به فروش می رسد باید با کمک گرفتن از مشاورین فروش تعداد بسته های مورد نیاز لمینت که کمترین پرتی را دارند محاسبه کنید.

پارکت لمینت ها به طور استاندارد دارای ضخامت 8 میلی متر، عرض 120 سانتی متر   و طول 1.20 متر هستند و می توان گفت اغلب لمینت ها با این ابعاد عرضه می شوند.

کاغذ دیواری به صورت رول به فروش می رسد و به طور استاندارد، عرض هر رول کاغذ دیواری 50 سانتی متر و طول آن 10 متر است. به این ترتیب فضایی که یک رول کاغذ دیواری پوشش می دهد 5 متر مربع است.

برای محاسبه تعداد رول مورد نظر اگر ارتفاع دیوار فضای مد نظر شما بین 2.5 تا 3.20 متر باشد کافی ست به ازای هر 1.5 متر از طول دیوارها و صرف نظر از ارتفاع آن یک رول کاغذ دیواری در نظر بگیرید.

پوسترهای دیواری براساس طرح دلخواه و ابعاد سفارشی تولید می شوند. به همین دلیل اغلب تصاویر مورد نظر مشتری و یا موارد مشابه با آن در آرشیو شرکت موجود است. کافی ست تصویر مورد نظر را از طریق واتساپ برای تیم فروش ارسال کرده و از موجود بودن آن اطمینان حاصل کنید.

قرنیزها و پروفیل ها در جنس های پی وی سی، پلی استایرن و ام دی اف تولید می شوند. انواع پی وی سی و پلی استایرن به طور استاندارد در طول 2.8 متر تولید می شوند و نمونه های ام دی افی غالباً طول استاندارد 3.6 متر دارند. همچنین ارتفاع قرنیزها نیز متنوع بوده و به طور استاندارد می تواند 9، 10، 12 و 15 سانتی متر باشند.

قرنیزها و سایر پروفیل ها به صورت شاخه ای به فروش می رسند. به همین دلیل کافی ست طول فضای مورد نظری را که قصد پوشش آن را دارید اندازه گیری کنید و بر طول شاخه مورد نظر تقسیم کرده تا تعداد شاخه بدست بیاید.

عرض دیوارپوش ها معمولاً به طور استاندارد 20 سانتی متر است. اگر دیوارپوش از جنس پی وی سی باشد طول آن 3.6 متر خواهد بود که در دو نوع توپر و توخالی عرضه می شوند. دیوارپوش های پلی استایرن معمولاً دارای طول 2.8 متر بوده و توپر هستند. همچنین دیوارپوش های ام دی افی طولی برابر با 2.8 متر دارند. فروش دیوارپوش ها نیز به صورت شاخه ای می باشد.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید