کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات

فیلتر براساس قیمت:
دسته‌های محصولات
فیلتر بر اساس برند
فیلتر بر اساس کشور سازنده
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس رنگ
فیلتر بر اساس سبک
فیلتر بر اساس ابعاد
فیلتر بر اساس کاربری

کاغذ دیواری مدرن پاتک (Patek) شرکت بنتلی سری کدهای 7730

برای قیمت تماس بگیریدرول
77301 77301
77302
77303
77304 77304
77305 77305
کاغذ دیواری پاتک یک کاغذ دیواری پی وی سی و مدرن است که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. طرح

کاغذ دیواری رومئو (Romeo)

برای قیمت تماس بگیرید
آلبوم کاغذ دیواری رومئو (Romeo) از محصولات جدید شرکت تیمبرلند می باشد که هم به لحاظ ظاهری و هم کیفیت

آلبوم کاغذ دیواری ادج (Edge)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری ادج با برند uobu به عنوان یکی از آلبوم های کاغذ دیواری متنوع و بسیار محبوب در بازار

آلبوم کاغذ دیواری ایمیلیا (Emilia)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری ایمیلیا یکی دیگر از محصولات تولید شده با برند شناخته شده راش که یک برند آلمانی ست می

آلبوم کاغذ دیواری بلک بری (blackberry)

برای قیمت تماس بگیرید
آلبوم کاغذ دیواری بلک بری (blackberry) یکی از آلبوم های شرکت تیمبرلند می باشد. طرح های این آلبوم به لحاظ

آلبوم کاغذ دیواری بلو ولوت (Blue Velvet)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری بلو ولوت یکی دیگر از آلبوم های برند راش آلمان می باشد. آلبوم کاغذ دیواری بلو ولوت از

آلبوم کاغذ دیواری تریم (Trame)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری تریم (Trame) آلبومی ایتالیایی از برند Plenzo می باشد که شامل طرح های متنوع سه بعدی، هندسی، داماسک

آلبوم کاغذ دیواری تندنزا (Tendenza)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری تندنزا (Tendenza)؛ ایتالیایی و تولید برند معتبر پلانزا (Plenzo) می باشد. از ویژگی های کلیدی این آلبوم کاغذ

آلبوم کاغذ دیواری رزبری (Raspberry)

برای قیمت تماس بگیرید
آلبوم کاغذ دیواری رزبری (Raspberry) توسط شرکت تیمبرلند ارائه شده است. این آلبوم شامل طرح های مدرن بوده و بنابراین

آلبوم کاغذ دیواری سلواجیا (Selvaggia)

برای قیمت تماس بگیرید
دریافت کاتالوگ و ارتباط سریع در واتساپ: کلیک کنید

آلبوم کاغذ دیواری سمرقند (SAMARKANDA)

برای قیمت تماس بگیرید
سمرقند یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان و در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است؛ البوم کاغذ دیواری سمرقند با الهام

آلبوم کاغذ دیواری کران بری (cranberry)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری کران بری (cranberry) یکی از آلبوم های شرکت تیمبرلند می باشد. طرح های آلبوم کاغذ دیواری کران بری

نمایش 1–12 از 17 نتیجه

راهنمای خرید کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات

کاغذ دیواری پوست حیوانات یکی از مدل هایی است که مورد توجه تعداد محدودی از افراد قرار میگیرد، خرید کاغذ دیواری یک روش فوق العاده برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون منزل به شمار می رود. امروزه با گسترش هر چه بیشتر صنعت کاغذ دیواری در دنیا و وجود طرح های مختلف در آلبوم های کاغذ دیواری قدرت انتخاب افراد را هم بیشتر کرده است. به سبب طرح و رنگ های متعدد در آلبوم های کاغذ دیواری شما به راحتی می توانید طرح های ایده آل خود را پیدا کنید.

با وجود نمونه طرح های مختلف به آسانی می توانید طرح و رنگ کاغذ دیواری را به گونه ای انتخاب کیند تا با دکوراسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد و تمامی اجزا در کنار هم از نظر هارمونی رنگ همخوانی داشته باشند. از آنجا که امروزه اکثر خانه ها به شکل آپارتمان های نقلی ساخته می شوند، می توانید کاغذ دیواری برای خانه کوچک تان را تهیه کنید.

کاغذ دیواری پوست پلنگی

عموما برای انتخاب کاغذ دیواری برای خانه کوچک و خانه بزرگ تفاوت هایی دارد که در مقالات قبلی به طور کامل توضیح داده ایم. با طرح های مختلف کاغذ دیواری از کاغذ دیواری ساده گرفته تا کاغذ دیواری گلدار، کاغذ دیواری پوستری، کاغذ دیواری سه بعدی طبیعت، کاغذ دیواری پذیرایی کوچک، کاغذ دیواری رنگی مثل کاغذ دیواری سبز، کاغذ دیواری قرمز، کاغذ دیواری آبی، کاغذ دیواری بنفش، کاغذ دیواری مشکی و کاغذ دیواری نارنجی و همچنین کاغذ دیواری های مناسب ویژه اتاق خواب مثل کاغذ دیواری برای اتاق خواب عروس و کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب کودک قدرت اختیار و انتخاب شما را برای تعیین سبک و نوع طراحی دکوراسیون هر بخش از خانه تان بالا می برند.

حتما بخوانید: کاغذ دیواری سه بعدی طرح حیوانات

کاغذ دیواری طرح پوست

بعضی از مشتریان ما حضوری به شرکت دکورچوب مراجعه می کنند و از بین آلبوم های موجود در شرکت مثل آلبوم کاغذ دیواری ملانیا، آلبوم کاغذ دیواری آنابلا، آلبوم کاغذ دیواری ایوانکا و… که با برند گرند دیزان تولید می شوند طرح دلخواه خود را سفارش می دهند. البته در بین مشتریان ما افرادی هستند که به دنبال سبک های خاص و متفاوت کاغذ دیواری می باشند و در مورد کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات و نحوه به کار بردن آن در دکوراسیون منزل سوالات مختلفی می پرسند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به طور کامل در مورد کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات و نحوه استفاده درست آن برای تان توضیح دهیم.

کاغذدیواری طرح پوست گورخر

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات جز خاص ترین طرح های موجود در بین تمامی طرح های موجود است. استفاده از کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات عموما در بین افراد شیک و لاکچری دیده می شود. این سبک از طراحی در تولید کاغذ دیواری در اکثر مواقع شامل طرح هایی مثل طرح پوست مار و پلنگ بوده که طرفداران کمی در طراحی دکوراسیون ندارد و نخواهد داشت.

کاغذ دیواری پوست ماری

بخاطر جذابیت در طرح پوست مار و پلنگ طراح های مختلف و متنوعی از آن را در بین کاغذ دیواری های طرح پوست حیوانات شاهد هستیم. استفاده از کاغذ دیواری طرح پوست با توجه به نمای جذاب و گیرایی که دارد برای همه قسمت های منزل توصیه نمی شود و برای افزایش میزان اثر آن بر روی دکوراسیون منزل بهترین کار این است که فقط قسمت های از منزل را با آن کاغذ دیواری کنید.

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات برای چه اماکنی مناسب است؟ و چگونه از این نوع کاغذ دیواری باید استفاده کرد؟

با آن که این نوع کاغذ دیواری طرفداران خاص خود را دارد استفاده از کاغذ دیواری طرح پوست را برای همه قسمت های منزل مناسب نیست. معولا طرفداران حیات وحش و طبیعت به این نوع کاغذ دیواری گرایش و تمایل دارند.نصب کاغذ دیواری طرح پوست بر روی همه دیوارها به احتمال بسیار زیاد برای شما آزار دهنده خواهد بود اما با استفاده کم و محدود از آن می توان یک فضای خاص را خلق کنید.

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات برای چه مکان هایی مناسب نیست؟

در گذاشته در مورد کاغذ دیواری و انواع آن و نحوه استفاده آن توضیحات زیاد و متعددی ارائه کرده ایم و با توجه به نوع طرح و رنگی که داشتند به طریق برای اتاق خواب عروس و مخصوصا برای اتاق خواب کودک مناسب و سازگار بودند اما استفاده از کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات با توجه به نوع طرح به کار رفته در آن اصلا انتخاب خوبی برای اتاق خواب نیست. مخصوصا استفاده از کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات اصلا برای اتاق خواب کودک توصیه نمی شود.

کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات

به دلیل جذابیت در طرح و شکل موجود در پوست بدن حیوانات وحشی و درنده ای چون مار و پلنگ و ببر آن را برای برای ما جذاب و خواستنی کرده است. از آنجا که در طراحی این نوع کاغذ دیواری از پوست بدن حیوانات خشن و موذی مثل مار و پلنگ استفاده می شود.

برای هر مکانی مناسب و القا کننده حس آرامش نخواهد بود مگر آن که به میزان کم از آن استفاده شود. با توجه به محیط و مکانی که قصد نصب کاغذ دیواری را دارید طرح و نقشه روی کاغذ دیواری و رنگ بندی به کار رفته در آن اقدام به تهیه کاغذ دیواری نمائید.

قیمت کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات

در این محصول در طرح متنوع و جنس های مختلفی در بازار موجود است که برای هر کدام از آنها قیمت های مختلفی را اعلام می کنند. بعضی از مشتریان ما مستقیم به دکورچوب مراجعه می کنند و در مورد طرح های مختلف کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات سوال می پرسند.

چنانچه شما در جستجوی دیوارپوش با طرح پوست حیواناتی مثل مار و پلنگ هستید و نمونه طرح خاصی از پوست حیوانات را در نظر دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان دکورچوب تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید و طرح مورد نظرتان را برای کارشناسان گرافیک کار ما بفرستید تا در اولین فرصت کارتان آماده نصب گردد.

چنانچه می خواهید با استفاده از کاغذ دیواری طرح پوست حیوانات فضای جذاب برای خود خلق کنید، می توانید در طی مشاوره رایگان حضوری و حتی تلفنی در خصوص مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی خود با این نوع دیوارپوش از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید، تا در نهایت بهترین و ایده آل ترین دکوراسیون را برای خود بسازید.

پروژه های اجرا شده