کاغذ دیواری اکلیلی و براق

فیلتر براساس قیمت:
دسته‌های محصولات
فیلتر بر اساس برند
فیلتر بر اساس کشور سازنده
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس رنگ
فیلتر بر اساس سبک
فیلتر بر اساس ابعاد
فیلتر بر اساس کاربری

کاغذ دیواری ساده کینگ ست (king set) برند گرند دیزاین کد 55550 تا 55556

برای قیمت تماس بگیریدرول
55550 55550
55551 55551
55552 55552
55553 55553
55554 55554
55555 55555
55556 55556
دریافت کاتالوگ و ارتباط سریع در واتساپ: کلیک کنید

کاغذ دیواری مدرن پاتک (Patek) شرکت بنتلی سری کدهای 7780

برای قیمت تماس بگیریدرول
77801
77802 77802
77803 77803
77804
77805 77805
77806 77806
کاغذ دیواری پاتک یکی از انواع کاغذ دیواری های مدرنی ست که از محبوبیت بی نظیری برخوردار است. این آلبوم

کاغذ دیواری رومئو (Romeo)

برای قیمت تماس بگیرید
آلبوم کاغذ دیواری رومئو (Romeo) از محصولات جدید شرکت تیمبرلند می باشد که هم به لحاظ ظاهری و هم کیفیت

آلبوم کاغذ دیواری ادج (Edge)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری ادج با برند uobu به عنوان یکی از آلبوم های کاغذ دیواری متنوع و بسیار محبوب در بازار

آلبوم کاغذ دیواری الیت (Elite)

برای قیمت تماس بگیرید
آلبوم کاغذ دیواری الیت (Elite) یکی دیگر از انواع کاغذ دیواری های ساده ایست که محصول کشور چین بوده و

آلبوم کاغذ دیواری ایمیلیا (Emilia)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری ایمیلیا یکی دیگر از محصولات تولید شده با برند شناخته شده راش که یک برند آلمانی ست می

آلبوم کاغذ دیواری بلک بری (blackberry)

برای قیمت تماس بگیرید
آلبوم کاغذ دیواری بلک بری (blackberry) یکی از آلبوم های شرکت تیمبرلند می باشد. طرح های این آلبوم به لحاظ

آلبوم کاغذ دیواری بلو ولوت (Blue Velvet)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری بلو ولوت یکی دیگر از آلبوم های برند راش آلمان می باشد. آلبوم کاغذ دیواری بلو ولوت از

آلبوم کاغذ دیواری تریم (Trame)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری تریم (Trame) آلبومی ایتالیایی از برند Plenzo می باشد که شامل طرح های متنوع سه بعدی، هندسی، داماسک

آلبوم کاغذ دیواری تندنزا (Tendenza)

برای قیمت تماس بگیرید
کاغذ دیواری تندنزا (Tendenza)؛ ایتالیایی و تولید برند معتبر پلانزا (Plenzo) می باشد. از ویژگی های کلیدی این آلبوم کاغذ

نمایش 1–12 از 20 نتیجه

راهنمای خرید کاغذ دیواری اکلیلی و براق

کاغذ دیواری اکلیلی و شاین دار نوع خاصی از کاغذ دیواریست که دارای درخشش و زیبایی بافت بسیار چشم نوازی می باشد. جالب است بدانید که این نوع از کاغذ دیواری ها دارای هیچ ماده اضافی روی سطح کاغذ دیواری نیستند و کاملاً با کاغذ دیواری هایی که پس از تولید با لایه ای دکوری و اکلیل دار روی آنها پوشانده می شوند متفاوت هستند. از این رو بسیار زیباتر و شکیل تر از آنها به نظر می رسند و به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه بسیاری از طراحان قرار می گیرند.

کاغذ دیواری شاین دار چیست ؟

کاغذ دیواری های شاین دار درواقع همان کاغذ دیواری های براقی هستند که براقیت خود را نه از ماده اضافی دیگر بلکه به طور ذاتی دارا هستند و به همین دلیل ظاهر بسیار زیبایی دارند. درواقع مراحل تولید و ساختار منحصر به فرد کاغذ دیواری شاین دار بر کیفیت کار افزوده و آن را مناسب جهت استفاده در انواع دیوارها می کند. خرید کاغذ دیواری شاین دار به دلیل زیبایی و مطلوبیت ساخت در فضاهای متفاوت مثل پذیرایی، اتاق خواب و حتی فضاهای تجاری قابلیت استفاده دارد و حتی می توان گفت در فضاهای تجاری بشدت پرطرفدار است. درواقع خاصیت انعکاس نور در کنار ظاهر لوکس این کاغذ دیواری را برای بسیاری از فضاها تبدیل به یک گزینه مناسب کرده است.

کاغذ دیواری شاین و مزیت های آننکات استفاده از کاغذ دیواری شاین دار

در انتخاب کاغذ دیواری اکلیلی برای استفاده در منزل یک سری نکات و ظرائف وجود دارد که در صورتی نادیده گرفته شدن ممکن است از نتیجه کار رضایت کامل را نداشته باشید. بنابراین باید این شرایط و نکات را مدنظر قرار داد و از انتخاب کورکورانه اجتناب کرد. این عوامل شامل نور طبیعی، نوع اتاق و استایل کلی می باشد. برخی از کاغذ دیواری ها را می توان در هر اتاقی استفاده کرد ولی در مورد برخی دیگر نکات بیشتری باید رعایت شود.

کاغذ دیواری اکلیلینور طبیعی و کاغذ دیواری شاین دار

اگر اتاق شما اغلب مملو از نور طبیعی می شود، انتخاب یک کاغذ دیواری اکلیلی ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد. در نظر داشته باشید که هدف اصلی تولید کاغذ دیواری شاین انعکاس بیشتر نور است زیرا براقی سطح این نوع از کاغذها نور را بیشتر منعکس می کند و از این رو فضا را روشنتر می کند. در این موارد استفاده از کاغذ دیواری سفید شاین دار حتی می تواند کار را سخت تر نیز بکند چراکه رنگ های روشن به خودی خود خاصیت انعکاس نور دارند.

حال تصور کنید در اتاقی که نور طبیعی بیش از حدی وجود دارد، استفاده از کاغذ دیواری شاین می تواند نور افراطی در فضا ایجاد کند که این موضوع به نوبه خود می تواند برای چشم آزاردهنده باشد. بنابراین یا باید در چنین فضاهایی قید خرید این نوع از کاغذها را بزنید و یا سعی کنید با استفاده از پرده های ضخیم تر و یا زیر پرده ای نور طبیعی را کاهش دهید.

در نظر گرفتن نور طبیعی در استفاده از کاغذ دیواری شاین

سطح پوشش و کاغذ دیواری شاین دار

نکته بعدی تعداد دیوارهایی ست که قرار است با کاغذدیواری پوشانده شود. برخی مواقع پوشاندن تمام دیوارها با کاغذدیواری اکلیلی می تواند زیباتر باشد درحالیکه در برخی موارد دیگر پوشاندن تنها یک دیوار توصیه می شود. به طور کلی اگر فضای اتاق کوچک است و یا دکوراسیون آن شلوغ است توصیه می شود تنها یک دیوار را کاغذ دیواری کنید.

اتاق های بدون پنجره

کاغذ دیواری اکلیلی بهترین انتخاب برای اتاق های فاقد پنجره است. استفاده از چنین دیوارپوش هایی می تواند نور مصنوعی در فضا منعکس کند و درنتیجه فضا را بسیار بزرگتر و دلبازتر از آنچه که درواقع است نشان دهد. حتی می توانید تمام دیوارهای منزلتان را با این نوع از کاغذدیواری ها پوشش دهید.

استفاده از کاغذ دیواری شاین در فضای تاریکاکسنت وال و کاغذ دیواری شاین دار

اگر قصد دارید یک دیوار اکسنت در فضای پذیرایی خود و یا هر گوشه ای از منزل داشته باشید می توانید با کمک کاغذ دیواری شاین بخوبی از پس آن بربیایید. البته در مورد اکسنت وال استفاده از کاغذهای تیره تر توصیه می شود تا هر چه بیشتر توجهات را به سمت خود جلب کند. خواهید دید که چطور یک دیوار به رنگ تیره می تواند یک دکوراسیون خیلی معمولی را تبدیل به دکوراسیون شیک و مدرن کند. البته بهتر است قبل از استفاده و به کارگیری آن موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • اگر دیواری را که بدین منظور در نظر گرفته اید هیچ پنجره ای ندارد در خرید کاغذهای اکلیلی و شاین دار شک نکنید.
  • اگر دکوراسیون منزل بسیار پیچیده ست و وسایل مختلف و ناهمگونی در آن به کار رفته باشد استفاده از کاغذ دیواری شاین دار پرنقش می تواند شرایط را اندکی سخت تر کند.
  • درصورتیکه تمایل دارید در اتاق خواب اکسنت وال داشته باشید می توانید از آن برای تزئین دیوار پشت تخت استفاده کنید. با انجام این کار دیوار پشت تخت را تبدیل به مرکز توجهات می کنید. می توان با استفاده درست از کاغذ دیواری اکلیلی یک فضای را شیک و لاکچری جلوه داد.

کاغذ دیواری شاین دار و اکلیلیانواع مختلف کاغذ دیواری شاین دار

کاغذ دیواری شاین دار خود شامل طرح های متنوع تری می شود که عبارتند از:

  • کاغذ دیواری ساده شاین دار، به دسته ای از طرح ها گفته می شود که اگرچه ساده هستند اما به دلیل دارا بودن سطح براق به کارگیری آنها در هر فضایی می تواند آن را بخوبی از یکنواختی خارج کند. خوبی طرح های ساده این است که مزیت هایی که یک کاغذ دیواری شیک دارد را بدون اینکه فضا را بیش از حد شلوغ کند دارا می باشد.
  • کاغذ دیواری شاین گل برجسته، انواع طرح برجسته شاین دار همان طرح های گل برجسته هستند با این تفاوت که به دلیل شاین دار بودن سطح کاغذ دیواری زیبایی های طرح دو چندان خواهد بود. استفاده از طرح های شاین برجسته بویژه در اتاق پذیرایی توصیه می شود. چراکه به دلیل ماهیت برجستگی و براقیت سطح در اتاق های خواب که صرفاً اتاق هایی برای استراحت هستند مناسب نخواهند بود.
  • کاغذ دیواری شاین گل ریز، طرح های ریز شاین دار به خصوص در فضاهای کوچک و کم نور می توانند بهترین انتخاب باشند. درواقع براق بودن کاغذ دیواری فضا را بزرگتر جلوه می دهد و طرح های ریز نیز بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک هستند.
  • کاغذ دیواری شاین راه راه، طرح های راه راه به طور کلی می توانند خطای دید ایجاد کنند. حال می توان از این ویژگی در جهت مثبت استفاده کرد. درواقع اگر احساس می کنید که ارتفاع فضا کم است می توانید با استفاده از کاغذ دیواری های راه راه عمودی به بهترین شکل این کار را انجام دهید.
  • کاغذ دیواری شبرنگ ، یکی دیگر از انواع کاغذ دیواری های پرطرفدار و با کیفیت موجود در بازار کاغذ دیواری شبرنگ است که تفاوت های عمده ای با سایر انواع کاغذ دیواری دارد. این کاغذ دیواری ار انواع دیوارپوش لوکس به شمار می آید. به همین دلیل در مواقع خاص به کار می روند. در ساختار کاغذ دیواری شبرنگ لامپ های LED قرار دارد که باعث می شودکاغذ دیواری نورانی به نظر برسد. البته این نور به حدی نیست که آزاردهنده باشد. همچنین طول عمر لامپ های ال ای دی به کار رفته در این نوع خاص از کاغذ دیواری ها بالاست و مشکلی از این بابت ایجاد نخواهد شد.

رنگ های کاغذ دیواری شاین دار

به طور کلی کاغذ دیواری های شاین را می توان در انواع رنگ ها و طرح ها مشاهده کرد اما نکته ای که نمی توان انکار کرد این است که در مورد کاغذ دیواری های شاین دار برخی از انواع رنگ ها بیش از سایرین مورد توجه قرار می گیرند. به عنوان مثال انواع کاغذ دیواری شاین دار طلایی و نقره ای را می توان از جمله رنگ های پرطرفدار محسوب کرد. به طور کلی این دو رنگ بخوبی با انواع دکوراسیون هماهگ می شوند و از طرفی با رنگ قهوه ای و کرم که در دکوراسیون منازل ایرانی ها محبوب هستند سازگاری بیشتری دارند. به همین دلیل در میان طرح های شاین دار این دو رنگ بیش از سایرین جلب توجه می کنند. البته انواع کاغذ دیواری اکلیلی صورتی را نیز می توان در این میان یافت که می تواند در فضاهای خاص از آن استفاده کرد. استفاده از کاغذ دیواری صورتی اکلیلی حتی در فضاهای عمومی منزل مثل پذیرایی و نشیمن نیز ممکن است.

نکات انتخاب کاغذ دیواری

خرید کاغذ دیواری به عنوان یکی از عناصر کلیدی در دکوراسیون داخلی نیاز به دقت و توجه ویژه ای دارد که قطعاً بی توجهی به آنها می تواند منجر به انتخابی اشتباه و نامناسب شود. این موضوع در مورد انواع کاغذ دیواری که دارای ویژگی های خاص تری هستند از اهمیت ویژه تری برخوردار است. کاغذ دیواری که دارای شاین هستند نیز در این دسته قرار می گیرند و انتخاب آنها با دقت بیشتری احتیاج دارد.

برای خرید کاغذ دیواری شاین اول باید مطمئن شوید که فضا بیش از حد نورگیر نباشد چراکه بازتاب نور در فضا توسط این نوع از کاغذدیواری ها افزایش می یابد و به همین دلیل می تواند برای چشم ها آزاردهنده باشد. همچنین طرح های شاین به خصوص انواع شلوغ آن باید در فضاهایی با دکوراسیون ساده استفاده شوند وگرنه فضا را شلوغ نشان می دهند.

نکات خرید کاغذ دیواری اکلیلیقیمت کاغذ دیواری شاین دار

به طور کلی قیمت کاغذ دیواری اکلیلی بیشتر از سایر انواع ساده کاغذ دیواری می باشد. درواقع ویژگی شاینی بودن کاغذ دیواری یک ویژگی مطلوب محسوب می شود که خریداران حاضر هستند برای تهیه آن هزینه بیشتری بپردازند. به طور کلی انواع کاغذ دیواری که شاین دار هستند به دلیل قیمت بالاتر در فضاهای خاص تر مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال اتاق پذیرایی و اتاق های نشیمن اتاق هایی هستند که می توانند بهترین محل برای نصب این نوع از کاغذ دیواری ها باشند.

پروژه های اجرا شده