فهرست مطالب

معرفی بهترین مارک پارکت لمینت های ایرانی و خارجی

بهترین مارک پارکت لمینت

فهرست مطالب

بهترین مارک پارکت لمینت چیست؟ مطمئنا هر فردی که قصد بازسازی و یا استفاده از پارکت لمینت برای خود میباشد، با این سوال نیز مواجه شده است، اگر سری به مراکز فروش پارکت لمینت زده باشید قطعاً چشمتان به برندهای مختلفی افتاده است و کنجکاو شدید بدانید کدام یک از آنها از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. ما اینجا هستیم که در این مطلب به این سؤال اساسی پاسخ دهیم. پس اگر قصد خرید پارکت لمینت دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب بهترین مارک پارکت لمینت

بهترین مارک پارکت لمینت

شاید با خود فکر کرده باشید که همین که برند متعلق به یک کشور مطرح در حوزه دکوراسیون داخلی باشد ضامن کیفیت پارکت لمینت است. اما باید بگویم که تصورتان خیلی هم درست نیست. درحقیقت در سال های اخیر تولیدات پارکت لمینت ایرانی توانسته خود را به سطح استانداردهای بین المللی نزدیک کند. پس نمی توان گفت لزوماً پارکت های ایرانی ضعیف تر از پارکت های خارجی هستند. بهتر است قبل از آنکه بیشتر به موضوع بهترین مارک پارکت بپردازیم ویژگی هایی را که یک پارکت لمینت خوب باید داشته باشد را با هم مرور کنیم تا بتوانیم قضاوت بهتری داشته باشیم. پس قبل از خرید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

ویژگی های پارکت خوب

بهترین پارکت لمینت در ایران
  • استقامت بالا، هر چه لمینت از مواد اولیه بهتری تهیه شده باشد به طبع استقامت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • دوام، پارکت لمینت های مرغوب عمر مفیدی بیش از 25 سال دارند. دوام پارکت لمینت ارتباط مستقیمی با کیفیت لایه مغزی آن دارد.
  • مقاوم در برابر انواع ضربات و خراش، پارکت لمینت های مرغوب دارای لایه های محافظ باکیفیتی هستند که بر اثر خراش و ضربه صدمه نمی بینند.همین طور در صورتی که حیوان خانگی داشته باشید هم پارکت لمینت شما آسیب نمی بیند.
  • رنگ ثابت، لمینت هایی که از کیفیت بالای ساخت برخوردارند، در معرض نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند.
  • مقاوم در برابر آتش سیگار، لایه های محافظ در پارکت لمینت های باکیفیت در برابر سیگار مقاومت خوبی نشان می دهند.
  • مقاومت حرارتی بالا، اگر پارکت لمینت باکیفیت در ساختمان هایی که دارای سیستم گرمایش از کف هستند استفاده شود، نه تنها آسیب نمی بیند و تاب برنمی دارد بلکه گرما را به خوبی انتقال می دهد. برای اطلاعات بیشتر به مقاله آیا پارکت برای گرمایش از کف مناسب است مراجعه کنید.
  • دارای لایه اورلی، بسیاری از پارکت لمینت های نامرغوب فاقد لایه اورلی هستند و به همین دلیل بسرعت فرسوده شده و زیبایی خود را از دست می دهند.
  • کلیک های قوی، کلیک درواقع همان برآمدگی و فرورفتگی های دور پارکت لمینت است که در هنگام نصب درون یکدیگر قفل می شوند. کلیک ها در پارکت لمینت های باکیفیت استحکام بالایی دارند.
  • مقاومت در برابر رطوبت، پارکت لمینت های مرغوب پس از خیس شدن در صورتیکه به موقع برطرف شود، زیبایی خود را از دست نمی دهند.

مقاله پیشنهادی: مزایا و معایب پارکت لمینت

بهترین مارک پارکت لمینت خارجی

اگر بخواهیم بهترین برند پارکت لمینت های موجود در بازار را معرفی کنیم لازم است بررسی کنیم که کدامیک از آنها بیشترین میزان از ویژگی هایی که در بخش پیشین معرفی کردیم دارا می باشند. اما درواقع بررسی برخی از ویژگی های ذکر شده تخصصی هستند و از عهده افراد کم تجربه برنمی آید و نیاز است توسط افراد متخصص صورت بگیرد. به همین دلیل تصمیم داریم در این راهنما به بررسی برندهای مطرح در این حوزه بپردازیم.

1. پارکت لمینت هیرو

پارکت لمینت هیرو را می توان بدون اغماض یکی از بهترین مارک پارکت لمینت های در بازار دانست. پارکت لمینت هیرو ساخت کشور چین و تحت لیسانس آلمان و در 16 رنگ تولید می شود. از نظر مقاومت سایشی در کلاس AC4 دسته بندی می شود و این یعنی می توان از آن در فضاهای مسکونی که جزء فضاهای با تردد متوسط محسوب می شود استفاده کرد.

این لمینت دارای کلیک هایی بشدت قوی و با استحکام است که پس از نصب هیچگونه فاصله ای بین تایل ها ایجاد نمی شود. علاوه بر این، پارکت لمینت هیرو دارای برجستگی و فرو رفتگی (Embossed) در سطح می باشد که زیبایی و جذابیت آن را دوچندان کرده است. این لمینت در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید مقاومت بالایی دارد پس می توان براحتی و بدون نگرانی از آن در اتاق های رو به آفتاب استفاده کرد.

2. پارکت لمینت ایشیک

پارکت لمینت ایشیک نیز بی شک از بهترین مارک پارکت لمینت در بازار محسوب می شود. پارکت لمینت ایشیک محصول کشور ترکیه است. این لمینت دارای مقاومت سایشی AC4 است و می توان از آن در فضاهای با تردد متوسط مسکونی و غیرمسکونی استفاده کرد. همچنین کلیک های بسیار مقاومی دارد که امکان خرد شدن و درز افتادن بین تایل ها را تقریباً غیرممکن می کند. نکته مثبت دیگری که در مورد پارکت لمینت ایشیک وجود دارد این است که سطح آن کاملاً بدون روزنه بوده و لایه پوششی مقاوم در مقابل دمای بالا که از ملامین رزین است روی آن را قرار دارد. پس حتی تماس با سیگار روشن، آسیب چشمگیری به این پارکت نخواهد رساند. پیشنهاد می کنیم مقاله نمایندگی لمینت ایشیک ISIK را مطالعه کنید.

پارکت لمینت ایشیک بهترین مارک پارکت لمینت

3. پارکت لمینت زنیت

پارکت لمینت زنیت محصول بی نظیر کشور روسیه بوده که به لحاظ ظاهری و کیفیت از ویژگی های بی نظیری برخوردار است. این پارکت لمینت کاملاً ضدخش است و پهنای بیشتری نسبت به سایر پارکت لمینت ها دارد. مغزی به کار رفته در آن بسیار مقاوم است به نحوی که عمر مفیدی بیش از 20 سال دارد. ساختار کلیک در پارکت لمینت زنیت آن به شکل V-GROOVE یا همان شیاردار است، یعنی پس از نصب درزی بین تایل ها بوجود می آید که آن را بسیار به پارکت های چوبی طبیعی شبیه می کند.

همچنین بدلیل استفاده از مغزی HDF بسیار باکیفیت در آن می توان با خیال راحت از پارکت لمینت زنیت در منازلی که دارای سیستم های گرمایش از کف هستند استفاده کرد. این پارکت لمینت دارای برجستگی های سطحی بسیار زیبایی ست که شاهکار آن را در نمونه های دارای مقاومت سایشی AC5 می توانید مشاهده کنید.

بهترین مارک پارکت لمینت آلمانی

نام آلمان همیشه با نام بهترین برندها در هر صنعتی گره خورده است. از صنعت خودرو که برندهایی همچون بنز،بی ام و،فولکس گرفته تا صنایع ورزشی که برندهایی چون پوما و ادیداس. این کشور در صنعت دکوراسیون که پارکت لمینت هم جزئی از آن صنعت است سرآمد می باشد. در صنعت پارکت لمینت کشور آلمان با برندهایی چون پارادور، کلاسن، وینئو، وروکس، ایگر و لمینت کرونو در بازار ایران حضور دارد که می توان آنها را بهترین برند پارکت آلمانی محسوب کرد. برندهای نام برده همگی از بهترین مارک پارکت لمینت محسوب می شوند که به نوعی صاحب شناسنامه در ایران هستند و می توانید با خیال راحت این لمینت ها را تهیه و از بابت کیفیت خیالتان راحت باشد.

بهترین پارکت لمینت ایرانی

در میان انواع برندهای مطرح خارجی برندهای ایرانی نیز چند سالی است که توانسته اند در این حوزه ورود پیدا کنند و البته که برخی از آنها در این موضوع خوش درخشیده اند. تولید پارکت لمینت ایرانی پس از ممنوعیت واردات لمینت های خارجی رونق بیشتری پیدا کرد چراکه تا پیش از این لمینت های تازه معرفی شده ایرانی در برابر انواع خارجی حرفی برای گفتن نداشتند. به همین دلیل با منع واردات تولیدکنندگان بیشتری وارد این حوزه شدند و می توان گفت محصولات تولیدی از نظر کیفیت رشد بی نظیری داشت. در ادامه به معرفی بهترین پارکت لمینت در ایران خواهیم پرداخت

کیفیت پارکت لمینت ایرانی

سال ها پیش بیشتر اقلام مورد نیاز در صنعت دکوراسیون داخلی از طریق کشورهای اروپایی و آسیایی تامین می ‌شد. اما با اعمال تحریم‌ های همه جانبه بر علیه ایران بسیاری از واردکنندگان و افراد فعال در این صنف به فکر تولید انواع کفپوش و مخصوصاً پارکت لمینت افتادند. البته ناگفته نماند که تولید پارکت لمینت در ایران از سابقه طولانی برخوردار است با این حال کیفیت تولید در گذشته به گونه ای نبود که خریداران را متقاعد به خرید جنس داخلی کند. با قطع کامل واردات پارکت لمینت به داخل ایران، تولید کنندگان برای کسب رضایت مشتریان بر کیفیت محصول بیشتر تمرکز کردند. نتیجه زحمات تولیدکنندگان و طراحان کشورمان ظهور برندهای متعدد و اغلب باکیفیت شد که پس از سال ها رخوت در این حوزه سرانجام توانستند رضایت مشتریان را به خود جلب کنند.

پارکت لمینت ایرانی

تنوع زیاد در طرح و رنگ‌ های مختلف با افزایش میزان مقاومت سایشی و ضد لک بودن و تمیز شدن راحت بسیاری از لمینت‌ های داخلی، مشکل بسیاری از افراد را حل کرده است، به طوری که به جرات می‌توانیم ادعا کنیم که پارکت لمینت ایرانی نه تنها از نظر طرح و رنگ بلکه از نظر کیفیت هم چیزی کمتر از برندهای خارجی ندارد.

اگر حیوان خانگی دارید مقاله پارکت لمینت برای حیوانات خانگی را مطالعه کنید.

انواع پارکت لمینت ایرانی

از اواسط سال 1398 با اعمال جدی‌تر تحریم‌ ها و ممانعت از صادرات یکسری از اقلام از جمله به لمینت قطعی شد. پس از اعمال تحریم، بسیاری از واردکنندگان حداکثر تا ماه‌ های اول سال 99 امکان ارائه لمینت ‌های خارجی را دارند و بعد از آن با عدم موجودی، تنها برندهای داخلی را در دست خواهند داشت. با محبوبیت چندین و چند ساله لمینت‌ های خارجی و مخصوصا برندهای ترک در ایران، هیچ کسی به برندهای ایرانی به آن صورت فکر نمی‌ کرد، اما اکنون دغدغه اول و آخر هر مشتری این شده است که آیا پارکت های ساخت ایران کیفیت خوبی دارد؟ آیا با گذشت زمان شکل و حالت اولیه خودش را از دست نمی‌ دهد؟

در ادامه با تعدادی از برندهای مطرح در حوزه پارکت لمینت آشنا می ‌شوید که  هر کدام با توجه به استفاده از مواد اولیه های مختلف و همچنین روش های تولید بعضاً متفاوت قابلیت نصب در فضاهای خاصی را دارند. به طور کلی در ساختار پارکت لمینت 4 لایه عمده وجود دارد که کیفیت این 4 لایه تعیین کننده مقاومت و درنتیجه کیفیت کلی پارکت لمینت می باشند. 4 لایه مذکور از بالا به پایین به ترتیب شامل لایه اورلی، لایه پرینت، لایه مغزی و لایه بالانس می باشد.

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب بین پارکت مات و براق مقاله پارکت براق یا مات را مطالعه کنید.

1. پارکت لمینت آلتون؛ بهترین مارک پارکت لمینت

پارکت لمینت آلتون را می توان یکی از بهترین پارکت ایرانی به حساب آورد زیرا هم ظاهر بسیار زیبایی دارد و هم بسیار باکیفیت است. در پارکت لمینت آلتون لایه مغزی بسیار باکیفیت و متراکمی به کار گرفته شده است که تضمین کننده دوام لمینت در برابر انواع صدمات می باشد. همچنین لایه رویی این لمینت دارای مقاومت سایشی AC4 است و در فضاهای مسکونی و همین طور اداری و تجاری با تردد متوسط انتخاب مناسبی است. لمینت آلتون دارای روکش شیاردار از نوع تطبیقی است و به همین دلیل ظاهر بسیار زیبا و دلفریبی دارد.

لمینت آلتون فلور علاوه بر دارا بودن کیفیت مطلوب ظاهر بسیار زیبایی هم دارد. ترکیب رنگ لمینت آلتون بسیار زیبا و کاربردی ست و شامل طیف متنوع تیره و روشن می باشد. همچنین لمنیت آلتون دارای روکش برجسته تطبیقی می باشد. این روکش باعث می شود سطح لمینت آلتون بسیار به پارکت های تمام چوب نزدیک شود.

محصول پیشنهادی:  پارکت لمینت آلتون

2. پارکت لمینت تکنوفلور

یکی دیگر از برندهای مطرح پارکت ایرانی پارکت لمینت برند تکنوفلور می باشد که توسط گروه صنعتی سپاهان تولید شده است. لمینت های این برند در دو سری مختلف مدرن و البروس در بازار موجود هستند که هر یک ویژگی های ظاهری و فنی متفاوتی دارند. پارکت لمینت تکنوفلور سری مدرن دارای لایه مغزی اچ دی اف و لایه اورلی این محصول بسیار مرغوب می باشد. این لمینت در 16 کد رنگ کاربردی هم اکنون در بازار موجود است.

سری البروس تکنوفلور علاوه بر دارا بودن کیفیت مطلوب یعنی لایه مغزی متراکم و لایه اورلی مرغوب ظاهر بسیار جذابتر و همه پسندتری دارد. سری البروس پارکت لمینت تکنوفلور ظاهری برجسته دارد و در 6 رنگ بسیار جذاب عرضه می شود.

3. پارکت لمینت آرتا بهترین پارکت لمینت در ایران

پارکت لمینت آرتا یکی از شناخته شده ترین پارکت لمینت های تولید ایران است. این پارکت لمینت از خصوصیات و مزیت های متعددی برخوردار است به همین دلیل بی راه نگفته ایم اگر ادعا کنیم که پارکت لمینت آرتا از محبوب ترین و پرفروش ترین پارکت لمینت های موجود در بازار ایران است. این پارکت لمینت از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب برخوردار است و به دلیل به کار گیری لایه اورلی باکیفیت در برابر انواع صدمات محیطی شامل انواع خط و خش آتش سیگار و ضربات ناشی از پاشنه کفش و اجسام نوک تیز به خوبی مقاوم است.

مقاومت سایشی این پارکت لمینت از نوع AC4 یعنی بالاترین میزان برای مصارف خانگی می باشد. کلیک های آن از نوع چهارطرفه بوده و از این رو پس از نصب ظاهر کار بسیار شکیل و یکدست به نظر می رسد. همچنین شیارهای موجود در پارکت لمینت آرتا از نوع U شکل است به همین دلیل کشش به طور یکنواخت در فضای پارکت لمینت پخش می شود.

آرتا

محصول پیشنهادی: پارکت لمینت آرتا

4. پارکت لمینت یونیک؛ بهترین مارک پارکت لمینت

پارکت لمینت یونیک یک پارکت ایرانی تمام عیار است. مقاومت سایشی این نوع لمینت AC4 است و لایه محافظ آن در برابر سایش و خط و خش مقاومت بسیار بالایی دارد. این نوع لمینت دارای کلیک ‌های چهار طرفه از نوع یونی کلیک است. کلیک‌ های یونی کلیک بهترین نوع کلیک پارکت لمینت هستند. قیمت خرید لمینت یونیک متفاوت است و به مقاومت و جنس و همچنین کلاس پارکت لمینت بستگی پیدا می‌ کند. به دلیل مقاومت بالا و زیبایی خیره کننده لمینت یونیک انتخاب‌ اول اغلب مشتریان است.

5. پارکت لمینت KT

این نوع لمینت برند اختصاصی شرکت دکورچوب است. به جرات می‌توانیم بگوییم که این نوع لمینت از نظر کیفیت و مقاومت با برندهای خارجی رقابت می‌کند. افرادی که به دنبال لمینت ‌های قدیمی خارجی در بازار هستند و به علت تحریم ها دیگر نمی‌توانند برند مورد نظرشان را پیدا کنند، به راحتی و با اطمینان خاطر می توانند پارکت لمینت KT را خریداری کنند. پارکت لمینت KT صد در صد HDF بوده و با دانسیته 980 تولید می‌گردد. دانسیته 980 در حقیقت بالاترین کیفیت HDF اچ دی اف جهت تولید لمینت در سراسر دنیا است.

به جرات می ‌توانیم بگوییم که برای اطمینان از مقاومت سطح لمینت KT، می‌توانید یک تکه سمباده به همراه خود داشته باشید و با حرکات دورانی میزان مقاومت آن را تست کنید. البته این را در نظر داشته باشید هر نوع کفپوشی با قرار گرفتن در معرض ضربات سنگین دچار آسیب خواهد شد، بنابراین حتما از زدن ضربه‌ های محکم بر روی این نوع پارکت لمینت جدا خودداری کنید.

خرید پارکت لمینت kt

محصول پیشنهادی: پارکت لمینت KT

6. لمینت ایرانی هانتر

این نوع لمینت ایرانی با دارا بودن مقاومت سایشی AC3 برای استفاده در مکان های کم تردد بهترین انتخاب است. از این نوع لمینت می‌ توانید به راحتی برای منازل کم جمعیت و یا برای اتاق خواب استفاده کنید. جابه جا کردن و جدا کردن آن در نقل مکان راحت و آسان است. اگرچه تنوع رنگ پارکت لمینت هانتر فقط شش رنگ است اما این شش رنگ از رنگ های بسیار محبوب در دکوراسیون داخلی محسوب می شود و قابلیت همخوانی با سایر المان های محیط را دارا است.

7. پارکت لمینت ویلا Villa

در تولید پارکت لمینت ویلا از مغزی HDF اچ دی اف با استاندارد سایشی AC4 استفاده شده است. این نوع لمینت برای مکان ‌های پر تردد کاملا مناسب است. لایه اورلی استفاده شده در آن، در برابر هر نوع خط و خشی مقاوم است. لمینت ویلا در 8 رنگ متنوع و در سایز 187*1200 با ضخامت استاندارد 8 میلیمتر همراه با کلیک تونیلین تولید شده است.

8. پارکت لمینت ZX

لمینت ایرانی zx دارای مقاومت سایشی AC4 و به همین دلیل می توان از آن در مکان های پرتدد استفاده کرد. ابعاد این نوع لمینت 190*1205 میلیمتر است. هر بسته از لمینت ZX یک متر و 832 متر مربع را پوشش می‌ دهد. به علت مقاومت بالای کلیکی این نوع لمینت می ‌توانید به راحتی چندین بار از محلی به محلی دیگر منتقل و نصب کنید درحقیقت این لمینت خاصیت نصب و استفاده دوباره و حتی چندباره را دارد. لمینت زد ایکس در برابر نم و رطوبت مقاومت بالایی داشته و در مقابل گرما و حرارت سیستم گرمایشی هم شکل و حالت اولیه خود را به خوبی حفظ می ‌کند. این نوع لمینت به راحتی تمیز می ‌شود و لکه های سطحی آن را براحتی می توان تمیز کزد. این محصول نیز به لحاظ زیبایی و تنوع رنگ بسیار محبوب بوده و در 14 رنگ خاص تولید می شود.

9. پارکت لمینت ایزوفام

این نوع لمینت در واقع تولید شرکت ایزوفام بوده که در 11 رنگ متنوع تولید می ‌شود. رنگ و طرح ‌های آن کاملا طبیعی است. مقاومت سایشی لمینت ایزوفام AC3 بوده و رویه آن ساخت کشور تایلند بوده و HDF آن از کشور آلمان است. پارکت لمینت ایزوفام دابل کلیک پس از نصب دیگری هیچ گونه درزی بین اتصالات آن نبوده و این باعث می‌ شود، تا زیبایی آن بعد از اتمام کار دو چندان شود. این نوع لمینت دارای روکش لامیگراف اسپانیا است. به همین دلیل این لمینت قدرت رقابت با لمینت ‌های خارجی موجود در بازار را دارد. با توجه به مزیت های قید شده قمیت پارکت لمینت ایزوفام نسبت به لمینت ‌های خارجی به مراتب پایین تر است.

محصول پیشنهادی: پارکت لمینت ضد آب

10. پارکت لمینت ایرانی یشیل

پارکت لمینت یشیل یکی از باسابقه ترین انواع کفپوش ساخت کشورمان محسوب می شود، این لمینت در گذشته در ترکیه تولید و به ایران عرضه می شد اما امروزه با بهره مندی از دستگاه‌ های مدرن و امروزی در ایران تولید می شود. مغزی این نوع لمینت HDF با کیفیت و دانستیه بالا است. کلیک ‌های آن آغشته به پارافین بوده و در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. مقاومت سایشی آن AC3 است و برای مکان‌ هایی که رفت و آمد متوسطی دارند، قابل استفاده است. پارکت لمینت یشیل در 8 رنگ مختلف با ضخامت 8 میلیمتر در دسترس است.

11. پارکت لمینت داچ فلور

این نوع لمینت دارای کیفیت لازم به عنوان یک کفپوش استاندارد است. قیمت پارکت لمینت داچ فلور از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه است. مغزی لمینت داچ فلور، اچ دی اف چامسون ترکیه بوده و از دستگاه‌ های آلمانی در تولید آن استفاده می‌ شود. روکش روی این لمینت ساخت آلمان است. کیلک‌ های آن از نوع یونی کلیک و پارافین خورده است و از این رو خاصیت ضد آب دارد. پارکت لمینت داچ فلور دارای مقاومت سایشی AC4 بوده و با خیال راحت می توان از آن در فضاهای شلوغ استفاده کرد.

پارکت لمینت داچ فلور (DUTCH FLOOR)

ضد خش بودن یکی از ویژگی‌ های بارز پارکت لمینت داچ فلور به شمار می ‌رود. این لمینت در برابر گرما و حرارت مقاومت بالایی دارد و برای نصب سیستم گرمایشی قابل استفاده است. لمینت داچ فلور در 10 رنگ مختلف با ضخامت 8.3 میلیمتر و در ابعاد 191*1204 میلیمتر در بازار موجود است.

12. پارکت لمینت دنیز

این نوع پارکت کاملا ایرانی و با کیفیت بالا است. رنگ بندی ‌های موجود در آن کاملا طبیعی است و از 10 رنگ پرکاربرد تشکیل شده است. مغزی این لمینت هم از HDF بوده و برای اماکن مسکونی کابردی است. این لمینت علاوه برای اینکه ضد آب است، در برابر اشعه UV مقاومت بالایی دارد.  به علت فشردگی زیاد در این لمینت مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. هر بسته این لمینت 2 متر و 37 سانتیمتر است. این پارکت لمینت به لحاظ قیمت در گروه پارکت لمینت ارزان قرار می گیرد.

13. پارکت لمینت دکو؛ بهترین پارکت لمینت ایرانی

پارکت لمینت ایرانی دکو دارای کلیک هایی از نوع یونی کلیک است که درواقع از بهترین کلیک های موجود در بازار است. این پارکت لمینت از لایه اورلی بسیار سخت و مقاوم ساخته شده است به نحوی که در برابر انواع خط و خش و حتی آتش سیگار مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. این لمینت در ابعاد 187*1200 میلیمتر و با ضخامت 8 میلیمتر است و هر بسته آن 1 متر و 8 سانتی متر مربع را پوشش می ‌دهد.

مقاله پیشنهادی: ست مبلمان با پارکت قهوه ای

14. پارکت لمینت فرست وود Frist Wood

پارکت لمینت فرست وود تولید ایران بوده و با ضخامت 8 میلیمتر تولید می ‌شود. این پارکت لمینت دارای مقاومت سایشی AC3 بوده و بهتر است از آن در مکان های کم تردد استفاده شود. در ساخت لمینت فرست وود از چوب فشرده پلی کربنات به همراه یک ماده پلاستیکی استفاده شده است.این پارکت لمینت نیز مثل سایر پارکت لمینت ها دارای ساختار 4 لایه است.

لمینت فرست وود دارای استاندارد E1 بوده و برای مکان ‌های کم تردد مثل اتاق های خواب توصیه می شود. خوشبختانه این نوع لمینت در برابر سیستم گرمایشی مقاومت بالایی داشته و ضد آب است. علاوه بر همه این ‌ها یکی از ویژگی ‌های آن این است که کاملا ضد لک است. پارکت لمینت فرست وود در 12 رنگ پرطرفدار تولید شده است.

برای اینکه با نحوه نصب پارکت روی سیمان آشنا شوید مقاله  نصب پارکت روی سیمان  را مطالعه کنید.

خرید پارکت لمینت ایرانی از دکورچوب

 در میان انواع برندهای مطرح خارجی برندهای ایرانی نیز چند سالی است که توانسته اند در این حوزه ورود پیدا کنند و البته که برخی از آنها در این موضوع خوش درخشیده اند. تولید پارکت لمینت ایرانی پس از ممنوعیت واردات لمینت های خارجی رونق بیشتری پیدا کرد چراکه تا پیش از این لمینت های تازه معرفی شده ایرانی در برابر انواع خارجی حرفی برای گفتن نداشتند. به همین دلیل با منع واردات تولیدکنندگان بیشتری وارد این حوزه شدند و می توان گفت محصولات تولیدی از نظر کیفیت رشد بی نظیری داشت.

از آنجایی بیشتر از 13 برند پارکت لمینت ایرانی با کیفیت در بازار موجود است و هر یک توانسته بخشی از بازار را به خود اختصاص دهند. درواقع تجربه های شیرین مصرف کنندگان از خرید پارکت لمینت های وطنی روز به روز بر محبوبیت این محصول افزود به نحوی که امروز خریداران برای نام یک برند خارجی پول بیشتری نخواهند پرداخت. درنهایت امیدوار هستیم چنین روندی در مورد سایر محصولات ساخت کشورمان تکرار شود. اگر قصد مشاهده و خرید پارکت لمینت های ایرانی را دارید به فروشگاه دکورچوب مراجعه کنید.

بهترین پارکت لمینت ایرانی

بهترین مارک پارکت لمینت ترکیه

کشور ترکیه در سال های اخیر پیشرفت زیادی در صنایع کف پوش و بخصوص پارکت لمینت داشته است. شرکتهای ای جی تی، ایشیک، کاستامانو، یلدیز و هولدینگ حیات از برترین تولید کنندگان پارکت لمینت در کشور ترکیه هستند. برای آشنایی بیشتر مقاله بهترین برند پارکت لمینت ترکیه ای را مطالعه کنید.

قیمت بهترین برند پارکت

همانطور که در مقاله های گذشته به این موضوع اشاره کردیم، قیمت پارکت لمینت براساس نوع و کیفیت مواد اولیه تهیه شده در آن تعیین می شود، پس برندهای برتر این حوزه نیز براساس کیفیت و آزمایشی که طی سالیان متمادی پس داده اند قیمت محصول خود را تعیین می کنند. بنابراین، بین قیمت برترین برندهای پارکت لمینت چینی با برترین برندهای پارکت لمینت آلمانی گپ بزرگی وجود دارد و این سلیقه و انتظارات شماست که منجر به انتخاب آنها می شود. قیمت پارکت ایرانی به دلیل تولید داخل بودن بسیاری از قطعات نسبت به نمونه های خارجی مقرون به صرفه تر هستند. به طور مثال قیمت پارکت ایرانی با قیمت انواع پارکت آلمانی قابل مقایسه نیست. در واقع لمینت های خارجی به دلیل وارداتی بودن شامل هزینه های گمرکی و غیره هستند و از سوی دیگر به دلیل کیفیت بالاتر به قیمتی به مراتب بالاتر به فروش می رسند. از این رو خرید لمینت ایرانی به صرفه تر از نمونه های خارجی می باشد.

در مقاله محاسبه قیمت پارکت به آموزش روش برآورد هزینه پارکت لمینت می پردازیم.

کلام آخر

در این مطلب به بررسی موضوع بهترین مارک پارکت لمینت پرداختیم و ویژگی هایی که از بهترین برند پارکت لمینت انتظار می رود را مرور کردیم. در ادامه چند برند برتر پارکت لمینت خارجی و چند نمونه از بهترین پارکت لمینت ایرانی را معرفی کردیم. اگرچه این روزها به دلیل ممنوعیت واردات تقریباً هیچ لمینت خارجی را در بازار نخواهید یافت. اما با این حال برترین لمینت های داخلی دارای مواد اولیه خارجی هستند که این موضوع باعث می شود این لمینت ها چیزی از لمینت های خارجی کم نداشته باشند.

سوالات متداول

بهترین مارک پارکت لمینت خارجی چیست؟

برندهایی مثل زنیت، هیرو، ایشیک، کلاسن، وروکس، کرونو و … از بهترین پارکت های موجود در بازار هستند که طرفداران خاص خود را دارند.

بهترین پارکت لمینت ایرانی کدام است؟

برندهای خوب ایرانی شامل آرتا، آلتون، دنیز، دکو، یونیک، تکنوفلور و … است. شما می توانید بهترین پارکت لمینت در ایران را به صورت آنلاین از دکورچوب خریداری کنید.

4.5/5 - (17 امتیاز)

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

27 دیدگاه در “معرفی بهترین مارک پارکت لمینت های ایرانی و خارجی

  1. دکوراسیون ایده گفت:

    سلام ما یک دکوراسیون در سنندج هستیم. می خواستیم نمایندگی پارکت لمینت تو رو بگیریم،باید چی کار کنیم؟

    1. احمد کریم نیا گفت:

      دکورچوب یک شرکت وارد کننده و پخش کننده پارکت لمینت هست که چندین برند پارکت لمینت در قیمت های مختلف داره. شما می تونید با بخش فروش شرکت ما در ارتباط باشید و برند انتخابی تون رو بگید و سمپل دریافت کنید.

  2. گرکانی گفت:

    سلام می خواستم بدونم بهترین برند پارکت لمینت ترکیه ای چیست؟

    1. احمد کریم نیا گفت:

      پارکت لمینت ایشیک یکی از بهترین برندهای پارکت لمینت های ترکیه ای موجود در ایران می باشد.

  3. دکوراسیون سهروردی گفت:

    سلام
    الان در سهروردی پارکت لمینت مورلند رو به عنوان بهترین پارکت لمینت ایرانی معرفی می کنند، می خواستم بدونم این موضوع صحت داره؟

    1. احمد کریم نیا گفت:

      ببینید قبلا هم گفتیم،بهترین از نظر هرکس تعریف خودش رو داره
      پارکت مورلند جزو با کیفیت ترین ها ی بازار هست و ضمانت معتبری داره

  4. نیازی گفت:

    رفته بودم مغازه ای برای خرید پارکت لمینت وگفتند که پارکت چوبی بهتر از پارکت لمینت هست، می خواستم بدونم این موضوع صحت داره؟

    1. احمد کریم نیا گفت:

      ببینید همان طور که قبلا هم گفته بودیم هیچ بهترینی وجود ندارد و بهترین بسته به انتخاب شماست.
      هم پارکت لمینت و هم پارکت چوبی هر دو از بهترین ها هستند و این بنا به به بودجه،سلیقه و …شما تفاوت پیدا می کنه.

  5. سنایی گفت:

    این موضوع که واردات پارکت لمینت ممنوع شده، آیا تاثیری روی کیفیت پارکت لمینت ها داشته یا خیر؟

    1. احمد کریم نیا گفت:

      بله با ممنوع شدن پارکت لمینت بسیاری از دوستان رو به تولید پارکت لمینت های بی کیفیت آوردند و این موضوع باعث شد که بسیاری از پارکت لمینت های بی کیفیت به بازار روانه گردند.
      ما در دکورچوب به همین دلیل به مشتریان توصیه می کنیم حتما از پارکت لمینت های با کیفیت و معتبر استفاده نمایند.

  6. کامل گفت:

    بهترین پارکت ایرانی شما چه برندی رو پیشنهاد میدید؟

    1. احمد کریم نیا گفت:

      برندهای متنوعی پس از ممنوعیت واردات لمینت در بازار به وجود اومدند اما از مابین برندها برندهای kt و مونتکس از بهترین ها هستند.

  7. گلزار گفت:

    بهترین رنگ های پارکت لمینت رو از کجا می تونیم پیدا کنیم؟

    1. احمد کریم نیا گفت:

      در سایت ما مجموعه متفاوتی از رنگ ها هست که متناسب با هر سلیقه ای موجوده.

  8. کاظم زاده گفت:

    بهترین مارک کفپوش رو می خواستم بدونم چیه؟

    1. احمد کریم نیا گفت:

      ببینید هیچ بهترینی وجود نداره و این بهترین برای هر کس می تونه که متفاوت باشه.
      اما برند های kt و مونتکس از بهترین برندهای موجود در بازار باشند.

    2. ناری گفت:

      می خواستم بدونم ac4 بهترین پارکت هست؟

      1. احمد کریم نیا گفت:

        خیر دوست عزیز
        ac4 به واقع کیفیت روکش سطح پارکت هست و ارتباطی با بهترین برند نداره

  9. آهور گفت:

    می خواستمدبدونم
    بهترین پارکت لمینت ضد آب چیست و چگونه میشه تهیه اش کرد

    1. احمد کریم نیا گفت:

      ببینید اگر که آب ریزشتون زیاده و حجم رطوبت خیلی بالاست پیشنهاد ما استفاده از کف پوش های PVC هست.
      چونکه در هر صورت مغزی پارکت لمینت از HDF هست و آب برسه خراب میشه

  10. luu@yahoo.com گفت:

    شما که کارتون این هست می تونید صادقانه بگید که بهترین برند پارکت لمینت توی بازار چیه؟

    1. سمیه مددپور گفت:

      سلام
      بهترین برند در حال حاضر پارکت لمینت زنیت هستش که مواد اولیه ش بسیار باکیفیت هستش.

      1. حسینی گفت:

        ولی من تو یکی از مقالاتتون خوندم که kt رو معرفی کردین؟

        1. احمد کریم نیا گفت:

          بله توی 8 پارکت لمینت های 8 میل به نوعی kt جزو بهترین هاست.

      2. فاطمه گفت:

        میشه دلیلش رو هم بگید

  11. فاطمه گفت:

    سلام وخسته نباشید ما قصد داریم کف حالمونوپارکت کنیم با توجه به ممنوعیت واردات پارکت.شما چه پارکتی رو پیشنهاد میدید.ضد رطوبت و زد خش بودش مهم واسم

  12. رضا گفت:

    سلام و خدا قوت
    قیمت لمینت پارکت بر حسب متر مربع میباشد یا برحسب هر بسته آن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من