قرنیز پی وی سی

فیلتر براساس قیمت:
دسته‌های محصولات
فیلتر بر اساس برند
فیلتر بر اساس کشور سازنده
فیلتر بر اساس رنگ
فیلتر بر اساس ابعاد
فیلتر بر اساس ضخامت

قرنیز 12 سانت مدرن پی وی سی پلی فریم

166,000 تومان
امروزه قرنیز ها با ارتفاع بیشتر مثل 10 و 12 سانت طرفداران بسیاری به سمت خود جلب کرده‌اند. قرنیز 12

قرنیز 9 سانت دکوراتیو پی وی سی پلی فریم

147,000 تومان
قرنیز دکوراتیو پلی فریم دارای ظاهر بسیار زیبا و شیک می‌باشد و برای کسانی که به دکوراسیون کلاسیک علاقه‌مند هستند

قرنیز 9 سانت ساده پی وی سی پلی فریم

117,000 تومان
  امروزه مردم دیگر به طرح‌های شلوغ در متریال های ساختمانی از جمله قرنیزها با طرح‌های شلوغ علاقه ندارند و

قرنیز 9 سانت مدرن پی وی سی پلی فریم

135,000 تومان137,000 تومان
105
106
107
108
111
120
130
145
402
490
615
620
632
70
726
790
80
816
قرنیز 9 سانت مدرن پلی فریم امروزه بیشتر مردم دیگر علاقه‌مند به دکوراسیون و متریال‌های شلوغ و طرح‌دار نیستند و

قرنیز پلی فریم و ابزار آلات polyframe

برای قیمت تماس بگیرید
شرکت پلی فریم اصفهان در سال ۱۳۸۵ در شهر هنر و صنعت اصفهان توسط جناب آقای هوایی صنعت گر برجسته

قرنیز دکومکس (Decomax)

برای قیمت تماس بگیرید
قرنیز دکومکس یکی از جدیدترین محصولات شرکت خوشنام پارس فریم می باشد که در راستای تکمیل سبد خرید مشتریان وفادار

قرنیز یشیل (yesil)

برای قیمت تماس بگیرید
همان طور که قبلا هم در مورد خرید قرنیز ها توضیح دادیم قرنیز ها ابزار الاتی هستند که از جنس

قرنیز آرپان و ابزارآلات arpan

برای قیمت تماس بگیرید
قرنیز آرپان arpan در حقیقت مکمل مجموعه دیوارپوش های آرپان هستند که با طرح و رنگ سنگ مرمر در حال

قرنیز پارس فریم

برای قیمت تماس بگیرید
شرکت پارس فریم به عنوان یک واحد صنعتی باسابقه در زمینه تولید انواع تجهیزات ساختمانی پیش ساخته فعالیت های خود

قرنیز کوبوآ (Coboa)

برای قیمت تماس بگیرید
دریافت کاتالوگ و ارتباط سریع در واتساپ: کلیک کنید

نمایش دادن همه 10 نتیجه

قرنیز پی وی سی

قرنیزها با اینکه بسیار کوچک هستند اما نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفاء می کنند این عناصر کوچک اما کاربردی هم باعث می شوند فضا زیباتر به نظر برسد و هم از سوی دیگر از دیوار و کف محافظت می کنند. این عناصر کوچک و کاربردی می توانند با متریال های مختلفی ساخته شوند به عنوان مثال قرنیزهای سنگی، سرامیکی، چوبی و پی وی سی نمونه هایی از انواع رایج آن هستند. اما قرنیزهای پی وی سی به دلایلی که در ادامه خواهیم دانست مورد توجه افراد بیشتری قرار گرفته اند. در ادامه سعی داریم قرنیز پی وی سی را به طور کامل معرفی کنیم و ویژگی های آن را برشمریم.

قرنیز پی وی سی را می توان از انواع جدیدتر قرنیز به حساب آورد چراکه تا پیش از این قرنیزهای تهیه شده از مواد طبیعی مثل سنگ و چوب مورد استفاده قرار می گرفتند. این نوع قرنیزها از چند لایه مختلف پلاستیکی آببندی شده ساخته می شوند که در رنگ و طرحهای زیادی در بازار موجود هستند. این محصول در ابعاد استاندارد 7 سانت و 9 سانت با طول شاخه 280 تا 300 سانتیمتر و ضخامت 8 میل تولید می شود. قرنیز pvc سفید نیز یکی از محبوبترین انواع این نوع قرنیز است که میتواند انتخاب مناسبی برای طرح های کلاسیک باشد. قرنیز پی وی سی به دو صورت توپر و توخالی طراحی و تولید می شوند و هر کدام می تواند در فضای خاص کارایی داشته باشند. از مزایای این محصول میتوان به سبک و مقاوم بودن، قابلیت شستشو، نصب آسان، مقاومت در برابر رطوبت و قابلیت رنگ پذیری اشاره کرد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

هم چنین شما می توانید برای خرید انواع مختلف قرنیز به صفحه قرنیز مراجعه کنید.

قرنیز پی وی سی PVC توپر

نام دیگر قرنیز پی وی سی توپر قرنیز پلی استایرن است. این نوع قرنیز با توجه به اینکه ظاهری براق و درخشنده دارد بعد از نصب کاملا شبیه به قرنیز MDF و چوبی به نظر می رسد. قرنیزهای پی وی سی توپر کاملا قابل شستشو هستند و در زمان کار نصب و برشکاری دچار آسیب دیدگی نمی شوندت. طول شاخه قرنیز توپر و متعلقات آن معمولاً به طور استاندارد 3 متر است.

قرنیز پی وی سی تو خالی

مدل قرنیز پی وی سی تو خالی به قرنیز کمبو معروف است. شکل ظاهری قرنیز توخالی پی وی سی به صورت داکت بوده و فضاهای خالی در قسمت پشت قرنیز وجود دارد. از این قسمت ها معمولا برای عبور انواع سیم و کابل استفاده می شود و شیوه نصب آن با قرنیز توپر کاملا متفاوت است. برای نصب این نوع قرنیز باید ابتدا شاسی پشت قرنیز را که دارای دو نوع 3 سانتی و 9 سانتی متری است را با توجه به شرایط محیط و خواست و نیاز مشتری روی دیوار نصب کنید و پس از آن قسمت اصلی قرنیز را با فشار روی شاسی سوار کنید.

قرنیز تو خالی را می توانید مجددا در صورت نیاز جدا کنید و روش جدا سازی آن کاملا راحت است و حتی پس از جا به جا کردن سیم و کابل ها می توانید خودتان به تنهایی قسمت اصلی قرنیز را بر روی شاسی سوار کنید. از این نوع قرنیز می توانید برای مراکز بهداشتی درمانی و شرکت های بزرگ که سیستم های آنها کابل و سیم های زیادی دارند به شکل بهینه ای استفاده ببرید و به این ترتیب به فضای کاری خود نظم بدهید. یکی دیگر از تفاوت های قرنیز پی وی سی توخالی نسبت به سایر قرنیزهای موجود در نحوه اتصالات آنها در گوشه ها کار است که به کمک یک قطعه به نام زانویی این کار انجام می شود.

قرنیز پی وی سی و روش های نصب آن

مزایای انواع قرنیز  پی وی سی

  • قرنیز های پی وی سی ضد آب هستند، و به همین دلیل با خیال راحت می توان از آنها در فضاهای مرطوب استفاده کرد. در صورت آلوده شدن قرنیزها می توانید آنها را به کمک دستمال نمدار تمیز کنید.
  • ضد حشره هستند، قرنیز پی وی سی به دلیل اینکه مواد اولیه آن چوب طبیعی نیست در برابر حمله حشرات نیز مقاوم است.
  • نصب آسانی دارند، قرنیز پلاستیکی را می توان تنها به کمک چسب نصب کرد.
  • در برابر پوسیدگی مقاوم هستند، به طور کلی ماده پی وی سی در برابر سایش و پوسیدگی و خراش مقاومت بالاتری دارد.
  • تنوع و طرح بندی زیادی دارند، این قرنیزها به این دلیل که رنگ پذیر هستند از تنوع رنگ و طرحی بالایی برخوردار هستند.
  • امکان رد کردن سیم داکت از پشت قرنیز وجود داردف انواع توخالی قرنیزها فضای کافی برای عبور سیم و کابل را دارا می باشد.
  • قرنیزهای PVC پی وی سی کاملا سبک هستند و به همین دلیل نصب و جابه جایی آنها آسان است.
  • قیمت قرنیز پلاستیکی در مقایسه با سایر انواع قرنیزها بسیار مناسب است.
قرنیز پی وی سی

 

انتخاب رنگ قرنیز پی وی سی

برای انتخاب رنگ قرنیزها می توانید استراتژی های مختلفی را اتخاذ کنید؛ طراحان بسیاری پیشنهاد می دهند که رنگ قرنیز را اندکی تیره تر از رنگ کفپوش انتخاب کنید تا بین این دو فضا تفکیک صورت بگیرد. با این حال عده بسیاری معتقدند که اگر قرار باشد عنصری خاص بر روی دیوارها نصب شود یعنی قرار است اثر هنری روی دیوار تبدیل به مرکز توجهات باشد بهتر است که رنگ قرنیز و دیوارها با هم یکسان انتخاب شوند. از سوی دیگر ممکن است برخی به دلیل نصب یک دیوارپوش خاص تصمیم بگیرند فضای دیوار و کفپوش را کاملاً از هم مجزا کنند. به همین دلیل این افراد استفاده از قرنیزهای هایی را توصیه می کنند که تضاد رنگی بالایی را ایجاد می کنند. به عنوان مثال قرنیز پی وی سی سفید را در فضاهایی که کفپوش و دیوارپوش تیره دارند به کار می برند.

معایب قرنیز پی وی سی PVC

به طور کلی قرنیز پی وی سی نسبت به دیگر قرنیز ها معایب کمتری دارند. اما از جمله معایب قرنیز پی وی سی که می توان به آن اشاره کرد این است که اگر متریال تولیدی این قرنیز از اجناس بازیافتی باشد می تواند از خود گازهای سمی متصاعد نماید. همچنین بدلیل استفاده از مواد کربنی در ساختار آنها حالت شکنندگی داشته و در معرض آسیب قرار دارند. از سویی دیگر این نوع از قرنیزها در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ می شوند.

معایب قرنیز پی وی سینصب قرنیز پی وی سی

یکی از مهم ترین مراحل پس از خرید قرنیز مرحله نصب قرنیز می باشد. نصب قرنیز پی وی سی در منزل علاوه بر اینکه می تواند زیبایی بخش منزل شما باشد از طرفی دیگر می تواند عیوب جزئی در کناره های دیوار را پوشش دهد. قرنیزهای پی وی سی روش نصب مشابه کفپوش های لمینتی دارند. کفپوش های لمینتی را معمولاً به کمک چسب نصب می کنند و یا در مواردی به طور همزمان از چسب و میخ استفاده می شود. این درحالیست که در مواقعی که دیوارها شکننده و قدیمی باشد استفاده از میخ برای نصب قرنیز به هیچ وجه توصیه نمی شود. در ادامه با 14 گام نصب قرنیز آشنا می شویم:

  • گام اول: در این مرحله لازم است ابزارهای نصب قرنیز که شامل قرنیز، اسکوتی، دستگاه تنظیم اره، اره، مداد، متر نواری، چسب، بتونه، رنگ، قلم، سمباده می باشد را آماده کنید.
  • گام دوم: اگر رنگ قرنیز پی وی سی خریداری شده را دوست ندارید می توانید پیش از نصب عملیات رنگ آمیزی را انجام دهید.
  • گام سوم: اولین کار محاسبه ابعاد است تا متوجه شوید چند متر قرنیز احتیاج دارید. بدین منظور باید با استفاده از متر نواری ابعاد دیوارها را محاسبه کنید. قرنیزها اغلب دارای طول 3.6 متری هستند.
  • گام چهارم: پس از محاسبه طول دیوار لازم است قرنیزها را باید به صورت زاویه دار (45 درجه) برش دهید.
  • گام پنجم: برای برش قرنیزها اگر از دستگاه تنظیم اره استفاده کنید می توانید برش قرنیزها را دقیق تر انجام دهید.
  • گام ششم: اگر متوجه شدید که باید دو قرنیز را به یکدیگر وصل کنید باید زاویه 45 درجه در یک سو روی دو قرنیز بکشید. به این ترتیب که دو قرنیز را روی هم قرار دهید و زاویه 45 درجه ای رسم کنید که از هر دو قرنیز بگذرد.
  • گام هفتم: در مورد کنج دیوارها باید قرنیز را به دیوار چسبانده و با زاویه 45 برش بزنید.
  • گام هشتم: سپس قرنیزها را به پشت روی زمین قرار دهید و پشت آن را با چسب مخصوص نصب بپوشانید.
  • گام نهم: قرار دادن قرنیز روی دیوارها باید از یک گوشه شروع شود و سپس از امتداد آن ادامه یابد.
  • گام دهم: سپس برای اطمینان بیشتر محل اتصال قرنیزها و طول قرنیزها را با فاصله مشخص با میخ محکم کنید.
  • گام یازدهم: لازم است برای محو کردن قرنیزها با میخی بزرگتر به پشت قرنیزها ضربه زده و انتهای میخ ها را تا جای ممکن در داخل قرنیزها فرو ببرید. در انتها نیز می توان سوراخ های باقیمانده را با بتونه پوشاند.
  • گام دوازدهم: در این مرحله می توان با استفاده از ابزارهایی مثل اسکوتی زیبایی کار را دو چندان کرد و فضای خالی بین قرنیز و کفپوش را پنهان کرد. البته باید دقت داشته باشید که ابزارها باید به قرنیز وصل شوند نه به کف.
  • گام سیزدهم: در انتها اگر مشاهده کردید که به دلیل عدم تقارن در دیوارها فاصله ای بین دیوار و قرنیز وجود دارد می توانید با کمک پوشاننده های اکریلیکی این فاصله را پر کنید.
  • گام چهاردهم: در پایان کار در صورت نیاز سطح کار را سمباده کشیده و رنگ کنید.

نصب قرنیز پی وی سیچسب قرنیز PVC

سوالی که بسیاری از مشتریان دکورچوب پس از خرید قرنیز های پی وی سی از ما می کنند این است که چگونه قرنیز را بچسبانیم؟ بنا به تجربه دریافتیم که بهترین روش برای چسباندن قرنیز های پی وی سی این است که چسب آکواریوم پشت قرنیز بزنیم و بعد با زدن چسب یک دو سه به خوبی به دیوار چسبانده شود همچنین میخ استاپ هم برای محکم تر کردن قرنیز ها به دیوار تاثیر زیادی دارد.

قیمت قرنیز پی وی سی PVC

قیمت انواع قرنیز پی وی سی بسته به اینکه کدام نوع آن برای محیط شما مناسب تر باشد یا اینکه شما قصد تهیه کدام یک از انواع آن را داشته باشید متفاوت است. در حالت کلی قیمت قرنیز پی وی سی توخالی از نوع توپر آن در بازار گران تر خواهد بود. با این حال در مقابل کارآیی و فواید دیگری که برای شما به همراه دارد ارزش هزینه کردن بیشتر را دارد.

خرید قرنیز پی وی سی

با توجه به مزایا و معایبی که برای قرنیز پی وی سی برشمردیم می توان ادعا کرد که این قرنیزها از مقرون به صرفه ترین و کاربردی ترین انواع قرنیزها هستند. درواقع این قرنیزها هم محکم هستند و هم قابل شستشو و از سویی دیگر در برابر لکه، خط و خش و ضربه هم مقاومند به همین دلیل می توان با خیال راحت در فضاهای مختلف از آن استفاده کرد. قیمت قرنیز pvc نیز در مقایسه با کارایی که ارائه می دهند بسیار ایده آل است و از این رو مورد توجه بسیاری از خریداران قرار می گیرند. جهت خرید قرنیز پی وی سی PVC با پشتباتی شرکت دکورچوب در تماس باشید.

پروژه های اجرا شده