کاغذ دیواری طرح هندسی

فیلتر براساس قیمت:
دسته‌های محصولات
فیلتر بر اساس برند
فیلتر بر اساس کشور سازنده
فیلتر بر اساس جنس
فیلتر بر اساس رنگ
فیلتر بر اساس سبک
فیلتر بر اساس ابعاد
فیلتر بر اساس کاربری

پوستر دیواری طرح گل

برای قیمت تماس بگیرید
پوستر دیواری طرح گل دکورچوب برندی پیشرو در زمینه واردات ، توزیع و تولید محصولات دکوراتیو ، فعالیت خود را

پوستر دیواری اتاق کودک

برای قیمت تماس بگیرید
دریافت کاتالوگ و ارتباط سریع در واتساپ: کلیک کنید

پوستر دیواری پشت تلویزیون

برای قیمت تماس بگیرید

دریافت کاتالوگ و ارتباط سریع در واتساپ: کلیک کنید

پوستر دیواری چهره

برای قیمت تماس بگیرید
دریافت کاتالوگ و ارتباط سریع در واتساپ: کلیک کنید

کاغذ دیواری مدرن جیل (Jill) برند گرند دیزاین کد 99903 تا 99938

برای قیمت تماس بگیریدرول
99903 99903
99906
99930 99930
99933 99933
99936 99936
99938 99938
آلبوم کاغذ دیواری جیل (Jill) محصول اختصاصی برند گرند دیزاین می باشد که هم از نظر جنس و هم طرح

کاغذ دیواری مدرن جیل (Jill) برند گرند دیزاین کد 99907 تا 99922

برای قیمت تماس بگیریدرول
99907 99907
99909 99909
99911 99911
99915 99915
99918 99918
99920 99920
99922 99922
آلبوم کاغذ دیواری جیل (Jill) محصول اختصاصی برند گرند دیزاین می باشد که هم از نظر جنس و هم طرح

کاغذ دیواری مدرن جیل (Jill) برند گرند دیزاین کد 99908 تا 99916

برای قیمت تماس بگیریدرول
99908 99908
99914 99914
99916
آلبوم کاغذ دیواری جیل (Jill) محصول اختصاصی برند گرند دیزاین می باشد که هم از نظر جنس و هم طرح

کاغذ دیواری مدرن جیل (Jill) برند گرند دیزاین کد 99910 تا 99919

برای قیمت تماس بگیریدرول
99910 99910
99912 99912
99921 99921
99919
آلبوم کاغذ دیواری جیل (Jill) محصول اختصاصی برند گرند دیزاین می باشد که هم از نظر جنس و هم طرح

کاغذ دیواری مدرن جیل (Jill) برند گرند دیزاین کد 99913 و 99917

برای قیمت تماس بگیریدرول
99913 99913
99917 99917
آلبوم کاغذ دیواری جیل (Jill) محصول اختصاصی برند گرند دیزاین می باشد که هم از نظر جنس و هم طرح

کاغذ دیواری مدرن جیل (Jill) برند گرند دیزاین کد 99924 تا 99928

برای قیمت تماس بگیریدرول
99924 99924
99926 99926
99928 99928
آلبوم کاغذ دیواری جیل (Jill) محصول اختصاصی برند گرند دیزاین می باشد که هم از نظر جنس و هم طرح

کاغذ دیواری مدرن جیل (Jill) برند گرند دیزاین کد 99931 تا 99962

برای قیمت تماس بگیریدرول
99931 99931
99934 99934
99937 99937
99939 99939
99954 99954
99962 99962
دریافت کاتالوگ و ارتباط سریع در واتساپ: کلیک کنید

کاغذ دیواری مدرن جیل (Jill) برند گرند دیزاین کد 99932 و 99935

برای قیمت تماس بگیریدرول
99932 99932
99935 99935
آلبوم کاغذ دیواری جیل (Jill) محصول اختصاصی برند گرند دیزاین می باشد که هم از نظر جنس و هم طرح

نمایش 1–12 از 50 نتیجه

راهنمای خرید کاغذ دیواری طرح هندسی

کاغذ دیواری ها از تنوع طرح بی نظیری برخوردار هستند انواع و اقسام طرح گل، طرح های اسلیمی و طرح های آبرنگی نمونه هایی از طرح های رایج کاغذ دیواری هستند که اغلب نمونه های آن را در دکوراسیون داخلی بارها دیده ایم. برخی از طرح های کاغذ دیواری با دکوراسیون مدرن امروزی بخوبی همخوانی داشته و گویی جای آن در دکوراسیون داخلی مدرن خالی بوده است؛ کاغذ دیواری طرح هندسی یکی از همان طرح های کاغذ دیواری ست که می توان خانه های امروزی را به کمک آن جذابتر کرد.

کاغذ دیواری هندسی نیز شامل طیف گسترده ای از طرح ها می باشد که در رنگ های مختلفی عرضه می شود و به همین دلیل در انواع و اقسام دکوراسیون سبک مدرن قابل استفاده می باشد. طرح های هندسی جذاب هستند و به کارگیری آنها می تواند فضا را بخوبی از سادگی خارج کند. اما انواع مختلف طرح های هندسی کدامند و هر یک در چه فضاهایی کاربرد دارند؟ اینها سؤالاتی ست که قرار است در ادامه به بررسی آنها بپردازیم.

کاغذ دیواری طرح هندسی

کاغذ دیواری طرح هندسی یکی از انواع کاغذ دیواری هایی می باشد که از تکرار متقارن یا متقارن انواع اشکال هندسی ایجاد شده و به افزایش جذابیت های هر فضایی که در آن به کار گرفته شود کمک می کند. کاغذ دیواری با طرح هندسی به طور کلی یک رویکرد نوین در دکوراسیون داخلی محسوب می شود اما طرح های کلاسیک بسیاری را نیز می توانیم بیابیم که شامل طرح های هندسی بوده اند که در بخش های بعدی در مورد آنها بیشتر خواهیم شنید.

بسیاری از افراد تصور می کنند همیشه استفاده از کاغذ دیواری ساده کلید دستیابی به دکوراسیون شیک و چشم نواز است، اما این موضوع همیشه صادق نیست. برخلاف تصور عامه مردم استفاده از الگوهای خاص و جذاب می تواند در تغییر دکوراسیون منزل تأثیر چشمگیرتری داشته باشد. در این میان کاغذ دیواری اشکال هندسی از محبوبیت بیشتری برخوردار است، به نحوی که افراد کاغذ دیواری مدرن را با نام کاغذ دیواری طرح هندسی می شناسند. در این راهنما سعی داریم چند دلیل مهم برای استفاده از کاغذ دیواری اشکال هندسی را بیان کنیم.

کاغذ دیواری مدرن هندسی و جذابیت دائمی

یکی از ویژگی های اساسی کاغذ دیواری با طرح هندسی این است که این اشکال خیلی دیر تکراری می شوند؛ این موضوع را می توان مربوط به ماهیت ذاتی طرح های هندسی مربوط دانست. طرح های هندسی از پیچیدگی های کمتری برخوردار هستند و مثل طرح های گل و نقوش اسلیمی پیچیده نیستند و ساده به نظر می رسند. به همین دلیل وقتی در یک فضا به کار گرفته می شوند دیرتر از سایر طرح ها تکراری شده و برای بیننده آزاردهنده می شوند. دارا بودن چنین ویژگی سبب می شود که بتوان به مدت طولانی تری از آن استفاده کرد بدون آنکه نگران خسته کنندگی آن باشید.

کاغذ دیواری هندسیکاغذ دیواری طرح هندسی و انرژی بالای آن

طرح های هندسی طرح های پرانرژی و جذابی هستند که می توان از آنها در فضاهایی که نیاز است شور و هیجان بیشتری ایجاد شود بخوبی کاربرد دارد. به عنوان مثال وقتی احساس می کنید که اتاق نشیمنتان شور و هیجان کافی ندارد می توانید با افزودن کاغذ دیواری هندسی به یک دیوار انرژی لازم را در فضا ایجاد کنید. کاغذ دیواری های هندسی اگر در رنگ های زنده تر انتخاب شوند و یا تضاد رنگی بالایی با محیط پیرآمون خود داشته باشند این ویژگی را سطح بالاتری ایجاد خواهند کرد.

کاغذ دیواری هندسی و کاربردهای متفاوت

یکی دیگر از ویژگی های بارز انواع کاغذ دیواری طرح هندسی این است که نمی توان آنها را متعلق به فضایی خاص دانست و درحقیقت در همه بخش های منزل و حتی فضاهای اداری و تجاری می توان از کاغذ دیواری هایی با طرح هندسی استفاده کرد. درواقع در اغلب موارد طرح های خاص را فقط می توان در فضای خاص مورد استفاده قرار داد به عنوان مثال طرح های داماسک مخصوص اتاق پذیرایی هستند و یا طرح های گل های صورتی اغلب در اتاق خواب به کار گرفته می شوند اما طرح های هندسی این محدودیت را ندارند و حتی می توان در اتاق کودکان نیز از آنها استفاده کرد.

کاغذ دیواری هندسی و کاربردهای آنکاغذ دیوای طرح هندسی و بالانس کردن فضای منزل

همیشه تأکید بسیاری از کارشناسان دکوراسیون داخلی بر این است که استفاده افراطی از الگوها فضا را اشباع می کند. این نکته اگرچه درست است اما نباید شما را در طراحی دکوراسیون منزلتان بیش از حد محافظه کار کند. استفاده از کاغذ دیواری طرح هندسی فضای دلخواه شما را تبدیل به فضای مرکزی می کند درحالیکه حذف الگوها از آن فضا باعث خواهد شد المان ها و اکسسوری های به کار گرفته شده در آن فضا جلوه ای نداشته باشند. به همین دلیل توصیه می شود برای ایجاد اکسنت وال از کاغذ دیواری هندسی استفاده کنید.

آلبوم های کاغذ دیواری طرح اشکال هندسی

تا اینجا گفتیم که کاغذ دیواری های هندسی انواع جذابی از کاغذ دیواری هستند که به دلیل ویژگی های ظاهری خاص و جذابیت های بصری بالا کاربردهای متعددی یافته اند اما کدام البوم های کاغذ دیواری شامل طرح های هندسی می باشند؟ درواقع به دلیل استقبال بالای افراد این روزها آلبوم های کاغذ دیواری متعددی را می توانیم بیابیم که شامل طرح های هندسی هستند. اما یکی از بهترین آلبوم های کاغذ دیواری هندسی موجود در بازار آلبوم کاغذ دیواری جیل می باشد که تماماً شامل طرح های متنوع هندسی می باشد. گذشته از آن انواع پوسترهای دیواری با طرح هندسی نیز می توانند به عنوان کاغذ دیواری طرح هندسی مورد استفاده قرار بگیرند.

کاغذ دیواری طرح هندسی جذاب ترین بخش منزل

چند عامل می تواند باعث شود دکوراسیون منزل خودنمایی کند: رنگ خیره کننده، معماری خاص و یا الگوهای جذاب. الگو می تواند جذابیت بصری ایجاد کند. استفاده از طرح های خاص مثل طرح هندسی برای کاغذ دیواری پذیرایی به فضای منزل هدف می دهد و آن را در مقایسه با دکوراسیون های فاقد المان های ضروری خاص متمایز می کند.

طرح هندسی احساس مدرن در فضای منزل ایجاد می کند. بنابراین، برای افرادیکه تمایل دارند منزلی با دکوراسیون مدرن داشته باشند استفاده از کاغذ دیواری مدرن بهترین گزینه است. برای انتخاب کاغذ دیواری هندسی باید به تم رنگ حال حاضر منزل خود توجه کنید. علاوه بر آن سایز طرح های هندسی نیز مهم هستند، طرح های هندسی خیلی درشت فضا را کوچک تر جلوه می دهند و طرح های هندسی بسیار ریز اصلاً به چشم نخواهند آمد. بنابراین نباید انتظار تأثیر فوق العاده از آن را داشته باشید.

کاغذ دیواری هندسی به عنوان اکسنت وال

کاغذ دیواری طرح هندسی کلاسیک

شاید با شنیدن نام کاغذ دیواری طرح کلاسیک ناخودآگاه به یاد کاغذ دیواری هایی با اشکال هندسی مدرن بیفتید اما حقیقت این است که کاغذ دیواری طرح هندسی محدود به طرح های مدرن نیست و می توان انواع سبک کلاسیک را در بین آنها مشاهده کرد. کاغذ دیواری طرح هندسی کلاسیک متشکل از نقوش هنر کلاسیک و با فرمی رسمی و تجملاتی هستند. گذشته از آن کاغذ دیواری های هندسی متقارن بوده و از اشکال هندسی متصل به هم تشکیل شده اند. کاغذ دیواری اشکال هندسی کلاسیک اما محدود به فضاهای کلاسیک نیستند و می توان از آن در فضاهای مدرن استفاده کرد و این یکی از ویژگی های مثبت طرح های هندسی است.

کاغذ دیواری طرح هندسی سه بعدی

کاغذ دیواری های هندسی سه بعدی به خوبی می توانند فضای محیط را تبدیل به مرکز توجهات کنند. درواقع می توان گفت این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی های طرح های سه بعدی است. طرح های سه بعدی اشکال هندسی نیز به دلیل دارا بودن بعد از جذابیت های بالاتری برخوردار هستند.

کاغذ دیواری هندسی سه بعدیکاغذ دیواری اشکال هندسی نامتقارن

کاغذ دیواری ها همیشه از اشکال متقارن تشکیل نمی شوند. برخی از طرح های کاغذ دیواری دارای الگوهایی هستند که مانند کاغذ دیواری های سبک کلاسیک تکرار نمی شوند. این نوع از کاغذ دیواری ها یا پوسترهای دیواری بهترین انتخاب برای منازلی هستند که از دکوراسیون کاملاً مدرن پیروی می کنند. بعلاوه این طرح ها به این دلیل که فضای خالی بیشتری دارند مناسب افرادیست که طرفدار طرح های خلوت تر هستند.

کاغذ دیواری طرح هندسی ترکیب چند رنگ

کاغذ دیواری طرح هندسی که از چندین رنگ تشکیل شده اند می توانند فضا را سرشار از نشاط کنند. شاید دیگر لازم نباشد که در مورد اهمیت رنگ ها در دکوراسیون منزل برایتان بگوییم زیرا رنگ عنصر اصلی در چیدمان و دکواسیون منزل محسوب می شود. استفاده از کاغذ دیواری طرح اشکال هندسی دارای رنگ های متنوع علاوه بر افزایش انرژی محیط می تواند به نوعی تکمیل کننده رنگ های به کار رفته در محیط باشد و از این رو فضا را هارمونیک جلوه دهد.

کاغذ دیواری هندسی ترکیب چند رنگ

کاغذ دیواری طرح هندسی تک رنگ

برخی از انواع کاغذ دیواری های هندسی تنها شامل یک رنگ هستند و ضمن اینکه ساده به نظر می رسند اما می توانند کاربردهای بیشتری داشته و در دکوراسیون های مختلف به کار گرفته شوند. طرح هندسی ساده تک رنگ مناسب ترین گزینه برای مواقعی هستند که تمایل به افزودن رنگ های متعدد در فضا وجود نداشته باشد.

پروژه های اجرا شده