فهرست مطالب

چشم نوازترین ایده های دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی، ترکیبی از اصالت، ظرافت، و راحتی است. این سبک ریشه در تاریخ و فرهنگ بریتانیا دارد؛ و به دلیل تنوع، راحتی و زیبایی، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. آیا به دنبال فضایی شیک و راحت برای خانه خود هستید؛ که در عین حال ظاهری مجلل و با شکوه داشته باشد؟ اگر فردی کلاسیک و سنتی‌گرا هستید که نگاهی مدرن به مسائل دارد؛ قطعا دکوراسیون انگلیسی شما را خوشحال می‌کند! دکوراسیون داخلی انگلیسی، یکی از بهترین سبک های طراحی داخلی تاریخی و سنتی است؛ که حتی گذر زمان هم از ارزش و زیبایی آن نمی‌کاهد.

 در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی، شاهد طیف ظریف و ملایمی از لوکس بودن در اشیا و چیدمان هستیم؛ که نه تنها میهمانانتان، بلکه خود شما هم خیره‌ی این زیبایی خواهید شد!

ترکیب یک چیدمان کلاسیک با اجزا و عناصر مدرن، در دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی، می‌تواند یکی از متعادل‌ترین فضاهایی باشد که تا به حال دیده‌اید. در ادامه با دکوراسیون انگلیسی، ویژگی های آن، و همچنین نحوه‌ی اجرای آن در بخش‌های مختلف خانه آشنا خواهیم شد.

دکوراسیون داخلی منزل به سبک انگلیسی

یکی از محبوب‌ترین دکوراسیون های داخلی از گذشته تا به حال، دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی است. در بیشتر مواقع، در خانه‌ها، و حتی کافه و رستوران‌ها از این دکوراسیون برای چیدمان استفاده می‌شود. چرا که، نوعی خاص از ظرافت و اصالت در دکوراسیون انگلیسی بوده؛ که به افراد احساس معذب بودن و ناراحتی را نخواهد داد. بلکه با قرارگیری در فضایی با دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی، قطعا احساسی از نوع راحتی و آرامش خواهید داشت.

در اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک انگلیسی، شما می‌توانید بدون توجه به متراژ و محدودیت فضا یک دکوراسیون شیک و خاص داشته باشید. تنها باید با استفاده از المان های به خصوصی، چیدمان این دکوراسیون را کامل کرده؛ و احساس ظرافت، اصالت و راحتی را همراه با هم داشته باشید.

در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی، لازم است از مبلمان، لوازم روشنایی، میزها، اکسسوری با طرح‌های مشخصی استفاده کنید. به علاوه، توجه به کیفیت متریال به کار رفته در این لوازم و المان‌ها، یکی از مواردی است که حتما باید به آن توجه کنید. در ادامه به ویژگی های دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی بیشتر آشنا خواهیم شد.

در این مقاله بیش از 25 عکس مختلف از دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی را برایتان قرار داده ایم تا با ویژگی های مختلف آن آشنا شوید:

دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی

دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی2

دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی3

دکوراسیون داخلی منزل به سبک انگلیسی

دکوراسیون داخلی منزل به سبک انگلیسی2

دکوراسیون داخلی منزل به سبک انگلیسی3

ویژگی های دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

در سبک چیدمان و دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی، چند عنصر اساسی وجود دارد که آن را منحصر به فرد می کند. بنابراین اگر می‌خواهید یک دکوراسیون انگلیسی تمام و کمال داشته باشید؛ باید به تمامی این ویژگی ها دقت کرده و آن‌ها را به کار ببرید.

ویژگی های دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

ویژگی های دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی2

ویژگی های دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی3

ویژگی های دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی4

ویژگی های دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی5

اجرای طراحی و چیدمان دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی نیازمند توجه بالا به ظریف ترین جزییات است. با این حال، در اجرای کلی این دکوراسیون باید مواردی را در نظر گرفته و اجرا کنید. در ادامه به ویژگی های اصلی دکوراسیون انگلیسی می‌پردازیم.

1. استفاده از عناصر کلاسیک در دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی، به دلیل انتخاب متریال، اکسسوری و تزیینات و دیگر عناصر طراحی، حس و حالی عجیب را به ما القا کرده؛ که زمان را بی معنی می‌کند!  اگرچه این سبک مینیمالیستی نیست؛ اما هرگز کسی نمی‌تواند ادعا کند که بیش از حد تزئین شده است.

عناصر کلاسیک در دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی

این سبک، تعادلی عالی بین تجملات اشرافی و وسایل و تجهیزات مدرن برقرار می کند. با این حال، اگر طرفدار شکوه و لوکس بودن یک دکوراسیون هستید؛ و در عین حال یک فضای گرم، صمیمی و راحت را می‌خواهید سبک انگلیسی یکی از انتخاب های فوق العاده است.

همچنین بخوانید: دکوراسیون فرانسوی

2. تاثیر دیوارکوب‌ها و شومینه در سبک انگلیسی دکوراسیون داخلی

دو عنصر اجباری در سبک انگلیسی، استفاده از دیوارکوب های تزئینی و شومینه است. در حالی که اکثر خانه های مدرن سیستم گرمایش مرکزی دارند و به شومینه واقعی نیازی ندارند؛ برای تکمیل ظاهر و حس فضا، اغلب از صفحه نمایشگر دیجیتالی با تصویر آتش استفاده می‌شود. بنابراین، در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی می‌توانید احساسی از وجود گرما و شومینه را به ساکنان خانه و همچنین میهمانانتان القا کنید.

دیوارکوب‌ها و شومینه در سبک انگلیسی دکوراسیون

علاوه بر این، دیوارکوب های تزئینی شامل چراغ های دیواری، دیوارپوش چوبی و قرنیز نیز برای زیبایی شناسی این سبک طراحی ضروری هستند. این عناصر در کنار هم، حس لوکس و سلطنتی را به خانه های مدرن القا می کنند؛ حسی که یادآور کاخ ها و عمارت های باشکوه گذشته است.

همچنین بخوانید: دکوراسیون مدرن

3. رنگ های خنثی با الگوهای برجسته در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی

رنگ های خنثی با الگوهای برجسته در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی، استفاده از سایه های رنگی ملایم یا خنثی مانند بژ یا خاکستری مایل به قهوه ای، همراه با بافت ها و الگوهای برجسته بر روی پرده ها و مبلمان است. این ترکیب، ظاهری جسورانه ایجاد می کند؛ که بلافاصله توجه مهمان را به دکوراسیون جلب می کند و او را به تحسین این فضا وادار می کند!

با این حال، طراحی دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی همواره تک رنگ است! یعنی از یک پالت رنگی واحد در سراسر خانه استفاده می شود؛ تا بر عناصر جانبی و سایر تزئینات تأکید شود. بدین ترتیب، تضادی آشکار بین لایه های پایه و اکسسوری‌ها ایجاد می کند؛ که باعث می شود لایه تزئینی و اکسسوری‌ها به چشم بیایند و بیشتر جلب توجه کند.

4. استفاده از نقاشی و پرتره بخشی جدایی ناپذیر از سبک انگلیسی

استفاده از نقاشی و پرتره در دکوراسیون به سبک انگلیسی

استفاده از نقاشی و پرتره در دکوراسیون به سبک انگلیسی2

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی، استفاده از نقاشی ها و اغلب پرتره ها ( نقاشی پرتره یا پرتره‌نگاری، هنری است که در آن هنرمند به خلق تصویری از یک شخص خاص می‌پردازد.) برای است. در گذشته ی سبک کلاسیک از نقاشی های پرتره اجداد برای نشان دادن نسل و میراث استفاده می‌کردند!

در خانه های مدرن امروزی، در حالی که پرتره ها از مد افتاده اند؛ هنر مدرن گزینه های زیادی را برای دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی ارائه می دهد. بنابراین، به عنوان صاحب خانه، سبک انگلیسی به شما آزادی کامل می دهد؛ تا بر اساس سلیقه خود، از چند اثر هنری شاخص استفاده کنید. تقریباً هر اثر هنری می تواند به راحتی با این نوع طراحی داخلی ترکیب شود. طراحان اغلب برای برجسته کردن و نمایش آثار هنری، از نورپردازی تاکیدی استفاده می کنند و به این ترتیب، عنصر دیگری از پیچیدگی و عمق را به فضا می افزایند!

برای مطالعه بیشتر در مورد دکوراسیون کلاسیک میتوانید به صفحه آن مراجعه کنید.

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی و ویژگی المان های مختلف آن

دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی، ترکیبی از مدرنیته و کلاسیک است. این سبک فضایی مجلل و لوکس اما آرامش‌بخش را خلق می‌کند. از مهم‌ترین مواردی که لازم است پیش از اجرای سبک انگلیسی در خانه های خود بدانید؛ ویژگی المان های مورد استفاده در این سبک از دکوراسیون است. گاهی ما با سبک و چینش یک دکوراسیون آشنا هستیم؛ اما در واقع هنگام عمل برای انتخاب المان های مورد استفاده کم می‌آوریم.

در ادامه به ویژگی هر کدام از المان هایی که لازم است در دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی به کار ببرید، می‌پردازیم.

ویژگی مبلمان و پرده ها در سبک انگلیسی

ویژگی مبلمان و پرده ها در سبک انگلیسی

ویژگی مبلمان و پرده ها در سبک انگلیسی2

ویژگی مبلمان و پرده ها در سبک انگلیسی3
  • مبلمان چوبی با پایه‌های خراطی‌شده
  • مبل‌های راحتی با پشتی بلند و دسته‌های کوتاه
  • پارچه‌های گل‌دار یا راه‌راه برای روکش مبلمان
  • صندلی‌های راحتی با پارچه‌های سبک ویکتوریایی
  • پرده‌های بلند و گل‌دار
  • پارچه‌های ضخیم و مجلل

ویژگی های دیوارپوش، کفپوش و قرنیز در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی

دیوارپوش، کفپوش و قرنیز در دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی
  • کاغذ دیواری با طرح‌های گل‌دار یا راه‌راه
  • رنگ‌های گرم مانند قرمز، سبز و آبی
  • دیوارپوش های چوبی
  • فرش با طرح‌های گل‌دار یا شرقی
  • پارکت های طرح چوب
  • استفاده از قرنیزهای طرح چوب برای جلوه بخشی بیشتر به فضا

برای دبدن پارکت لمینت در طرح ها و رنگ های مختلف میتوانید به صفحه آن مراجعه کنید

اکسسوری ها در سبک انگلیسی

اکسسوری ها در سبک انگلیسی
  • شومینه با سنگ طبیعی یا چوب حکاکی‌شده
  • تابلوهای نقاشی با موضوعات کلاسیک
  • مجسمه و ظروف چینی
  • گلدان و گیاهان طبیعی

دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی

دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی

آشپزخانه به سبک انگلیسی، فضایی گرم و صمیمی با حسی کلاسیک و باشکوه را تداعی می‌کند. این سبک دکوراسیون با جزئیات ظریف، رنگ‌های جذاب و متریال باکیفیت، زیبایی و ظرافت را به ارمغان می‌آورد.

رنگ‌های خنثی مانند کرم، سفید و خاکستری پایه و اساس این دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی هستند. از رنگ‌های گرم مانند سبز، آبی و قرمز نیز برای ایجاد تنوع و جذابیت استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید:  جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه کوچک آپارتمانی

دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی2

در دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی، کابینت‌ها معمولاً از جنس چوب هستند؛ و به رنگ‌های خنثی یا تیره رنگ‌آمیزی می‌شوند. همچنین، درب‌های کابینت می‌توانند صاف یا دارای طرح‌های برجسته باشند. در این دکوراسیون، سنگ، چوب و کاشی از جمله مصالح محبوب برای کفپوش آشپزخانه به سبک انگلیسی هستند.

همچنین می‌توانید از متریال با طرح سنگ برای جزیره آشپزخانه استفاده کنید. جزیره آشپزخانه، یکی از بخش های محبوب آشپزخانه بوده که جلوه‌ی چشم گیری در دکوراسیون خانه به سبک کلاسیک خواهد داشت.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی3

میز و صندلی‌های ناهارخوری نیز از اهمیت بالایی برخوردارند و باید با سایر عناصر آشپزخانه هماهنگی داشته باشند. در سبک انگلیسی می‌توانید میز و صندلی های چوبی را به کار بگیرید.  تزئینات آشپزخانه به سبک انگلیسی نیز شامل ظروف چینی، کریستال، قاب عکس، گل‌های تازه و گیاهان آپارتمانی است.

دکوراسیون اتاق خواب به سبک انگلیسی

دکوراسیون اتاق خواب نیز، از بخش های مهم هر خانه بوده و باید با دکوراسیون کلی خانه هماهنگ باشد. برای اجرای دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی در اتاق خواب، گزینه های بسیاری پیش روی شما خواهد بود. در این دکوراسیون، لازم است یک فضای صمیمی و در عین حال با شکوه را در اتاق خواب خود اجرا کنید.

دکوراسیون اتاق خواب به سبک انگلیسی

اگر یه دکوراسیون داخلی انگلیسی کلاسیک را می‌خواهید؛ می‌توانید از مبلمان‌ کلاسیک و تخت خواب های تاج دار در اتاق خود استفاده کنید. کاغذ دیواری‌های گلدار و رنگ‌های گرم یکی از کامل کننده ترین گزینه ها برای این سبک از دکوراسیون در اتاق خواب هستند.

در مقابل برای داشتن یک دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی مدرن، می‌توانید از مبلمان‌های ساده و مدرن، کاغذ دیواری‌های ساده و رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب به سبک انگلیسی2

به عنوان یک ایده برای اتاق خواب به سبک روستیک انگلیسی نیز، از مبلمان‌های چوبی، پارچه‌های گلدار و رنگ‌های روشن استفاده کنید. با الهام از این ایده‌ها و با توجه به سلیقه خود، می‌توانید اتاق خوابی زیبا و به سبک انگلیسی را طراحی کنید.

نکاتی برای دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

  • رنگ‌های خنثی مانند کرم، بژ و سفید، پایه و اساس رنگ دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی را تشکیل می‌دهند.
  • از کاغذ دیواری‌های گلدار یا طرح‌دار برای ایجاد فضایی دنج و صمیمی استفاده کنید.
  • از فرش‌های ضخیم و پشمی استفاده کنید.
  • از تابلوهای نقاشی، آینه‌ها و مجسمه‌ها برای تزئین دیوارها استفاده کنید.
  • از گل‌های تازه و گیاهان آپارتمانی برای ایجاد فضایی شاداب و سرزنده استفاده کنید.
  • از نورپردازی ملایم و گرم برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش استفاده کنید.
  • از شومینه برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی استفاده کنید.
  • از پارچه‌های باکیفیت و مرغوب مانند مخمل، ابریشم و پشم استفاده کنید.

سخن پایانی

دکوراسیون داخلی به سبک انگلیسی، یکی از زیباترین دکوراسیون های داخلی است؛ که تعادل را میان سبک کلاسیک و مدرنیته ایجاد می‌کند. از این سبک می‌توانید برای داشتن یک خانه لوکس و مجلل و در عین حال گرم و صمیمی استفاده کنید. در نهایت، اجرای دکوراسیون خانه به سبک انگلیسی نیازمند دقت و توجه زیاد به جزییات و ظرافت ها است.

برای ثبت امتیاز روی ستاره ها کلیک کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید